Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenM5 van een paar maand terug hier recht voor de deur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenIk begrijp niet waarom ze van de E46 M3 geen berline-versie hebben uitgebracht indertijd, had ook enorm vet geweest denk ik.
Edit: treadje om in 't oog te houden dit: http://forum.e46fanatics.com/showthr...=578901&page=1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk BerichtenHehe, same here, vandaag gebeld, mag morgen binnen.
Service1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenEnig idee van prijzen? Ik hoorde al dat ze er niet naast rekenen ...
Gebruiken ze daar ook OEM materiaal van BMW zoals bij PSG bv?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenDie kerel zijn ander speeltje:
aan geld geen gebrek precies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenEnig idee van prijzen? Ik hoorde al dat ze er niet naast rekenen ...
En dan nog, kennis van zaken is goud waard imho.
De meeste dingen doe ik zelf aan m'n auto's, maar nu zit ik met een elektronisch probleem, en aangezien ik niet beschik over een BMW-diagnose-pc
Hij is lang meestergast geweest bij Monserez, en werkt nu bijna uitsluitend aan BMW M-wagens, dus hij weet er wel het 1 en ander van.
Neef van me is er met z'n M3 geweest om de klepspeling te regelen en de gaskleppen te synchroniseren en sindsdien gaat die kar echt als een raket
Als je dan weet dat ze bij BMW zelf de apparatuur niet hebben om deze zaken af te stellen....
Als iets in orde gedaan is, mag het wel wat geld kosten.
De wagens worden dan ook met de grootste nauwkeurigheid en met respect behandeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenIk vraag me af of't effectief veel scheelt wat zij vragen per uur, en wat ze bij een stealer vragen...
Gebruiken ze daar ook OEM materiaal van BMW zoals bij PSG bv?
Tenzij er een beter/performanter alternatief voorhanden is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk krijg 'r geen harde van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMooie E46 M3...
Comment
Comment