Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hier stond overlaatst ergens een link van de ombouw van een E46 M3 naar een M3 sedan (ik denk dat die gepost is door William Blake). Heeft iemand deze nog?
Enig idee van prijzen? Ik hoorde al dat ze er niet naast rekenen ...
Ik vraag me af of't effectief veel scheelt wat zij vragen per uur, en wat ze bij een stealer vragen...
Gebruiken ze daar ook OEM materiaal van BMW zoals bij PSG bv?
Enig idee van prijzen? Ik hoorde al dat ze er niet naast rekenen ...
Bij BMW betaal je tegenwoordig 72euro/uur, hij zal niet aan 50euro/uur komen denk ik.
En dan nog, kennis van zaken is goud waard imho.
De meeste dingen doe ik zelf aan m'n auto's, maar nu zit ik met een elektronisch probleem, en aangezien ik niet beschik over een BMW-diagnose-pc
Hij is lang meestergast geweest bij Monserez, en werkt nu bijna uitsluitend aan BMW M-wagens, dus hij weet er wel het 1 en ander van.
Neef van me is er met z'n M3 geweest om de klepspeling te regelen en de gaskleppen te synchroniseren en sindsdien gaat die kar echt als een raket
Als je dan weet dat ze bij BMW zelf de apparatuur niet hebben om deze zaken af te stellen....
Als iets in orde gedaan is, mag het wel wat geld kosten.
De wagens worden dan ook met de grootste nauwkeurigheid en met respect behandeld.
Ik vraag me af of't effectief veel scheelt wat zij vragen per uur, en wat ze bij een stealer vragen...
Gebruiken ze daar ook OEM materiaal van BMW zoals bij PSG bv?
Natuurlijk gebruiken ze enkel OEM- onderdelen.
Tenzij er een beter/performanter alternatief voorhanden is.
mooi idd. zelfs de aftermarket angel eyes zijn te smaken..
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment