Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenZucht...
Mooiste BMW ooit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenAlcantara dakbekleding op 'n E46:
Ik vind 't wel mooi gedaan.
't is net alsof je binnenin een teddybeer zit ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenZucht...
Mooiste BMW ooit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
't is net alsof je binnenin een teddybeer zit ...
Leder is een mooi product, alcantara is een mooi product, maar de combinatie van beide kan ik in dit geval écht niet mooi noemen. Een zwarte alcantara dakhemel zou imo een pák knapper ogen.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk BerichtenBij BMW betaal je tegenwoordig 72euro/uur, hij zal niet aan 50euro/uur komen denk ik.
En dan nog, kennis van zaken is goud waard imho.
De meeste dingen doe ik zelf aan m'n auto's, maar nu zit ik met een elektronisch probleem, en aangezien ik niet beschik over een BMW-diagnose-pc
Hij is lang meestergast geweest bij Monserez, en werkt nu bijna uitsluitend aan BMW M-wagens, dus hij weet er wel het 1 en ander van.
Neef van me is er met z'n M3 geweest om de klepspeling te regelen en de gaskleppen te synchroniseren en sindsdien gaat die kar echt als een raket
Als je dan weet dat ze bij BMW zelf de apparatuur niet hebben om deze zaken af te stellen....
Als iets in orde gedaan is, mag het wel wat geld kosten.
De wagens worden dan ook met de grootste nauwkeurigheid en met respect behandeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenRood...
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
ik ben stapelzot van Porsche maar als ik dit zie
zoveel exclusiever dan Porsche in deze prijsklasse en PK vind je ze toch niet hoor
BMWMB knappe foto's he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenzoveel exclusiever dan Porsche in deze prijsklasse en PK vind je ze toch niet hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenWiesmann?
Comment
Comment