Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Noelle heeft z'n stroker-kits klaar voor de M3 en de M5. De M3 gaat van 4 liter naar 4,6 liter en levert 520 pk en 500 Nm, de M5 gaat van 5 liter naar 5,8 liter en levert 630 pk en 630 Nm.
Prijskaartje zal wel heftig zijn, ik schat op zo'n 20.000 EUR voor de M3 en zo'n 25.000 EUR voor de M5 ... minstens ... maar toch wel retevet.
Ben er ook al enkele keren geweest, en altijd zeer vriendelijk ontvangen, en idd de man heeft een pak expertise. Vorige keer was 'ie de Rohkarosse van een E46 M3 aan 't voorzien van een volledige structurele (dragende) kooi. Zot vet. En er lag een E39 met z'n hele neus open, en er lag ook een S62 blok half open. Deze kar staat ook bij 'm te koop, heeft die ook opgebouwd dacht ik ; vet materiaal, effe ingezeten, was op slag verliefd. J-Y direct "jamaar dat gaat hé, da's nu een rally-kar maar wat breder spoor en nen andere pont en da's de perfecte circuitbak voor u." I wish... 'Ie steekt ook carbon airboxen en past software daaraan aan, heb er al (veel) verschillende E46 M3 zien staan (blijkbaar heeft 'ie echt wel kaas gegeten van S14, S50, S54 en S62).
Kan de man enkel maar aanbevelen, alhoewel 'ie bij mij eigenlijk nog nooit iets hoefde te doen maar mocht ik in september Performance remmetjes kopen laat ik ze daar installeren, vermoed ik. 't Is op 3 km van m'n deur.
Comment