Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomaz` Bekijk Berichten
    Ook al tegen gekomen, lijkt me nog wel iets hebben als ge in een zonrijker land dan belgie woont.

Het is in ieder geval een unieke kleur, op foto ziet het er goed uit. Jammer ergens wel dat je zo een kleuren hier niet ziet.

EDIT: staat ook niet in de configurator? (D)
    Ja echt jammer dat g die hier nie ziet, altijd het banale wit/zilver/zwart .. Speciale kleurkes vind ik vaak wel noodzakelijk in het straatbeeld, maar g moet der ook wel de ballen voor hebben om het te kiezen En nee, staat inderdaad (nog) niet in de carconfigurator van de M3...

Comment

• Welke kleur is er 'in' tegenwoordig?

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Video Mfest...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• LM's toch onder die M5? Echt nette velgen !

Comment

• Er is er ene blijkbaar nog niet goed mee, gezien die vlag van Brabus.

Comment

• Staat 'n 350Z tussen ook, toch ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                Staat 'n 350Z tussen ook, toch ?
                Yep, maar dat is nog steeds geen Mercedes-Benz 350 op Z platen, tuned by Brabus

Comment

• Toch een beetje kwaliteit in die garage dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Welke kleur is er 'in' tegenwoordig?

Tussen een Z4 en een e46 verbleekt (idiote woordspeling volledig onbedoeld) een e90 toch wel hoor. Dacht eerst dat er een X6 stond.

Comment

Waanzin, zoveel M's bij elkaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk Berichten
                        Tussen een Z4 en een e46 verbleekt (idiote woordspeling volledig onbedoeld) een e90 toch wel hoor. Dacht eerst dat er een X6 stond.
                        De E90 facelift M3 4 deurs mag er toch gerust naast staan hoor. Ik vind beide even mooi. Maar aan het interieur kan geen enkel E90 aan een E46 tippen!

Comment

Incredible

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                            Incredible
                            Het verschil in prijs tussen BE en USA is ook incredible...

Wordt er eigenlijk een Z4 M verwacht van 't nieuwe model?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                              Wordt er eigenlijk een Z4 M verwacht van 't nieuwe model?
                              Sowieso.

Comment

Sowieso.
                                Speculaties over motorisatie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                  Speculaties over motorisatie?
                                  Nog niets hieromtrent.

Comment

Sowieso.
                                    Euh, ik heb andere dingen gehoord. Gelijktijdig met de lancering van de X5 M en de X6 M werd er toch meegedeeld dat er geen Z4M meer kwam?

Moeten we ons zorgen gaan maken dat er geen Z4M op de markt komt? Onlangs wist Wouter in de Genève-video (6:35) nog te vermelden dat er zeker weten een M-versie van de nieuwe Z4 zou komen, maar is dat wel realistisch? Het Britse iMotorMag sprak met een woordvoerder van BMW en die liet weten dat […]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                      Euh, ik heb andere dingen gehoord. Gelijktijdig met de lancering van de X5 M en de X6 M werd er toch meegedeeld dat er geen Z4M meer kwam?

http://www.autoblog.nl/archive/2009/...t-geen-bmw-z4m
                                      Idd, had ik toch ook gehoord.

Comment

• Hopelijk komen ze nog op die beslissing terug. Het zou echt zonde zijn moest er geen Z4M komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten

http://www.autoblog.nl/archive/2009/...t-geen-bmw-z4m
                                          Een half jaar voor de press release van de X5M en de X6M verklaarde BMW ook officieel nog dat er NOOIT een M-versie zou komen van een X-model, wegens "niet te rijmen met de M-filosofie".

Comment

Working...
                                          X