Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Nutteloos? De X5M en X6M zijn auto's die verbluffende prestaties bieden (niet alleen rechtdoor), in een SUV-kleedje. Ze bieden rijplezier in onvervalste vorm en in enorme mate, en er zijn meer dan voldoende mensen die zoiets maar wat graag in hun garage zullen stallen. BMW voorspelt zelf al een verkoop worldwide die die van de M5 evenaart, dat zegt genoeg denk ik. 't Model is dus zeer zeker niet nutteloos, wel integendeel (was 'ie wel nutteloos geweest, dan had BMW 'm niet gemaakt). Niet vergeten : "de autokoper" is niet voor 100% een rationele saaie pik die enkel maar zuinige en politiek correcte producten wil. De afficionado mag ook wel wat hebben, dacht ik? En in de vorm van de Porsche Cayenne turbo (S), Mercedes-Benz ML 63 AMG, Mercedes-Benz G 55 AMG en Audi Q7 V12 TDI (to name a few) zijn er al meer dan voldoende rechtstreekse concurrenten, om 't bestaansrecht van deze twee auto's helemaal te argumenteren. BMW is wél rijkelijk laat met zo'n versie, dat is wel waar. Maar "nutteloos" is die auto allerminst...

En wat schoonheid betreft : zoals geweten valt daarover niet te twisten. De X5 valt bij veel mensen in de smaak, de X6 bij weinig mensen ... maar zolang er mensen zijn die zoiets knap vinden, is dat voor hen dan ook knap. Ik vind de X5 M een fantastisch apparaat, en had ik de fondsen ik haalde me er meteen eentje (enkel een RS6 zou ik waarschijnlijk nog voor nemen). En ook de X6 vind ik een zeer impressionante auto, die (heb ik zelf al meermaals mogen ondervinden) zo verbluffend goed rijdt dat je - als je er aan kan wennen qua design - bijna automatisch een boon voor dat ding krijgt.
      dat is wel allemaal waar wat je zegt maar ik bedoelde met nutteloos meer het feit dat er zoveel pk's in een SUV wordt gestoken. sportieve prestaties linken aan een SUV kan er bij mij nog altijd moeilijk in maar das persoonlijk hé. En zoals je zelf aanhaalt moet bmw ook de concurrentie bijbenen want er zijn wel degelijk genoeg kopers!

Comment

• Comment

• Comment

• [IMG][/IMG]

Comment

• Comment

• Faaaaak

Comment

• CSL register ring tripje .

Comment

• Zaaalig!

Comment

• Hahaha zalig!

Dat was deze zondag. Heb die bij m'n allerlaatste ronde net achter me gehad (maar niet voor lang )

En dan 1 voor 1 voorbij laten; gewoon ZALIG!!

Hier een webcam foto met bovenaan 't clubje en onderaan ikzelf

2009 BMW E91 320d
                      2002 BMW E46 M3
                      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Nog een foto van toen ik m'n ronde beeindigd had:

2009 BMW E91 320d
                        2002 BMW E46 M3
                        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Comment

• Comment

• Naaaah

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                  Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                  Naaaah
                                  inderdaad!
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• In M kleuren ook nog, echt vreselijk

Comment

• Vet hok.

Liever X5 wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Vet hok.

Liever X5 wel.
                                        De volgende
                                        2014 Bmw 118d Estorill //M
                                        2000 Bmw 320d
                                        2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                        2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                        https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                        Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                        http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                        Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Iemand die weet hoe dat lichtblauw kleur op de M noemt? Waarschijnlijk niet meer te verkrijgen op FL ?

Comment

Working...
                                          X