Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
    E34 M5 Touring
    Hoe vét is die kar ook. Totaal anoniem en toch een dikke cruiser, héérlijk!

Comment

• Iemand die een lijstje heeft met zwakke punten of dingen waar je moet op letten bij een E36 M3? 't gaat om een 3.0 met +-170.000km waar een maat van mij interesse in heeft. Volgens wat ie zegt is ie altijd goed onderhouden maar das natuurlijk rap gezegd.
      Ik krijg binnenkort foto's maar zou graag wat voorbereid zijn als ik ga kijken.

Thx

Comment

• De klassieke dingen als bij een gewone wagen. Bij de E36 altijd wel goed de wielkasten in de gaten houden. En ook onder de rubber van de koffer durven ze makkelijk roesten. Vraag ook eens op welke olie 'ie staat. Welke kosten reeds gedaan zijn geweest op welk km-aantal. Naar mijn ervaring moet op 170k km de koppeling toch al wel eens vervangen zijn geweest. Indien niet... Dan gaat dat toch eens moeten gebeuren denk ik. Jij weet genoeg van 'rijden' dus dat zou je zo moeten kunnen chekken.

Voor de rest... Tja. Je kan ze op zoveel chekken.

Comment

• Oké, maar mss dat er zo klassieke puntjes zijn bij dat blok of dat model. Anyway ik wacht op foto's en die zet ik hier dan ook voor jullie deskundig oordeel

Comment

• mannen van PSG kennen er anders wel wat van anders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              mannen van PSG kennen er anders wel wat van anders
              anders wel ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                Oké, maar mss dat er zo klassieke puntjes zijn bij dat blok of dat model. Anyway ik wacht op foto's en die zet ik hier dan ook voor jullie deskundig oordeel
                Tgoh... Als het een 3.2 was geweest dan had ik direct gezegd: VANOS. Maar een 3.0 heeft zo niet meteen specifieke puntjes.* Ik ben al benieuwd naar de foto's! Of PM me anders eens de ad indien dat kan.

*er mag altijd iemand mij corrigeren.

Comment

anders wel ja.
                  pfff ben nog ni goed wakker

Comment

De klassieke dingen als bij een gewone wagen. Bij de E36 altijd wel goed de wielkasten in de gaten houden. En ook onder de rubber van de koffer durven ze makkelijk roesten. Vraag ook eens op welke olie 'ie staat. Welke kosten reeds gedaan zijn geweest op welk km-aantal. Naar mijn ervaring moet op 170k km de koppeling toch al wel eens vervangen zijn geweest. Indien niet... Dan gaat dat toch eens moeten gebeuren denk ik. Jij weet genoeg van 'rijden' dus dat zou je zo moeten kunnen chekken.

Voor de rest... Tja. Je kan ze op zoveel chekken.
                    Je kent de historiek van mijn kar he, 195k op de klok, zonder nieuwe koppeling.
                    Benieuwd van Guy ervan gaat zeggen. Ik hoop dat 'ie Chambley uithoudt, maar geen idee hoe ver 'ie al zit. Maar zoals je al zelf hebt kunnen voelen, die voelt nog erg sterk aan, en slipt niet het minste beetje door...

Comment

Garage De Clerq anders ook wel anders!

Comment

Tgoh... Als het een 3.2 was geweest dan had ik direct gezegd: VANOS. Maar een 3.0 heeft zo niet meteen specifieke puntjes.* Ik ben al benieuwd naar de foto's! Of PM me anders eens de ad indien dat kan.

Vanos wordt ook hier in orde gebracht! Thx voor de tip

Comment

ie staat normaal gezien nergens online te koop. Zal hem aanraden om es ter controle langs M car tech te passeren.

Comment

Anders?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                              Vind je dat positief in die zin dat je binnenkort dan je Cecotto kan verkopen om over te schakelen naar iets anders? Of verkoop je deze niet direct meer? Of is't een blijver voor altijd?
                              Ik kan dat op dit moment echt niet zeggen

Ik heb de auto gekocht omdat ik het in de eerste plaats een fantastisch ding vind ... bijkomstig is dat het een waardevaste auto is. Als hij meer waard wordt ... super. Als dat niet zo is, tant pis. We zien wel, zei de blinde
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                Oei nog nooit een F1 gehoord zeker?

Wel vette sound!
                                Meermaals al mogen aanhoren/ervaren.

Comment

• Is er ergens een test te vinden over de E90 M3 (facelift) en de C63 AMG? Ik had een test gelezen van topgear.nl over de E92 M3 PFL en de C63, daarin waren ze véél positiever over de C63 ! Maar dat kon veranderen bij de facelift van de M3 zeiden ze ook?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                                    Je kent de historiek van mijn kar he, 195k op de klok, zonder nieuwe koppeling.
                                    Benieuwd van Guy ervan gaat zeggen. Ik hoop dat 'ie Chambley uithoudt, maar geen idee hoe ver 'ie al zit. Maar zoals je al zelf hebt kunnen voelen, die voelt nog erg sterk aan, en slipt niet het minste beetje door...
                                    Mja, die van mij voelde ook nog "goed" aan tot ze er de brui aan gaf na een trackday in Zolder. Sowieso denk ik dat je bij een E36 M3 die nog op de eerste koppeling rijdt ervan uit mag gaan dat je die vroeg of laat zal moeten vervangen. De vraag is hoe vroeg natuurlijk Maar goed, je kan er nadien ook weer een hele poos tegen.
                                    AutoMinded.be

Comment

• Die koppelingen kunnen zonder problemen een normale rijstijl aan maar eens je wat sportief begint te rijden met een originele koppeling na + 100.000km houden ze het niet meer lang uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                        Die koppelingen kunnen zonder problemen een normale rijstijl aan maar eens je wat sportief begint te rijden met een originele koppeling na + 100.000km houden ze het niet meer lang uit...
                                        Ik spreek Guy er wel eens over aan. Zou weer een extra kost zijn, en ik vind het nu al !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                          Meermaals al mogen aanhoren/ervaren.
                                          Hoe kom je er dan bij dat die M5 op een F1 trekt qua sound? Komt zelfs niet in de buurt...?

Comment

Working...
                                          X