Wanneer koop je zo'n Lemans blauwe Matthi?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenStaat die in het snelste schakelprogramma?
Lijkt mij zo traag
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichteniemand een M3'ke???????????
Als ge er toch vanaf moet, voor mij die zwarte graag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenAls ge er toch vanaf moet, voor mij die zwarte graag
btw: de V8 in de E92M3, is dat een rustig draaiende VeryVeight,
of toch een toerental-bommeke?????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenyep, met een kwieke zescylinder!!!!!!
btw: de V8 in de E92M3, is dat een rustig draaiende VeryVeight,
of toch een toerental-bommeke?????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichtenhttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...ar&tabNumber=1
In mijn ogen de vetste M5 ooit gemaakt. Hij ziet er ook zo 'gewoon' uit, wat hem een ultiem duivel-uit-een-doosje maakt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichtenhttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...ar&tabNumber=1
In mijn ogen de vetste M5 ooit gemaakt. Hij ziet er ook zo 'gewoon' uit, wat hem een ultiem duivel-uit-een-doosje maakt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNope, in dat opzicht is de E28 M5 duidelijk de grootste sleeper. Zag er zelfs minder "speciaal" uit dan de M535i (gewone 535i 12-klepper met "M Pack"), was zelfs in België niet verkrijgbaar. 3,5-liter 23-klepper met 286pk (or something like that) drijft de achterwielen aan, sperdifferentieel, and that's it.
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenEn op zo'n moment word je ge-owned door een BMW-encyclopedie.
Vergeet je invoertax trouwens niet he!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten24 waarschijnlijk :d?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichteninvoertaks??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenCheck mijn topic! 't Is namelijk dat ik zeker rekening moet houden met invoertax!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
Comment