Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dus het kleur is mooi? Tis ne keer iets anders dan aw en vind ook dat je de lijnen van de wagen meer ziet dan gewoon wit. Nog meningen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
      Dus het kleur is mooi? Tis ne keer iets anders dan aw en vind ook dat je de lijnen van de wagen meer ziet dan gewoon wit. Nog meningen?
      ik zie nu ni superveel verschil(op foto) met gewoon wit maar de lijnen komen altijd beter uit op een lichte kleur he,maar voor mij de mooiste kleur op een M3 blijft toch silverstone,
      plannen om uwe al te herspuiten?

Comment

Dus het kleur is mooi? Tis ne keer iets anders dan aw en vind ook dat je de lijnen van de wagen meer ziet dan gewoon wit. Nog meningen?
        Ik vind het héél knap maar persoonlijk vind ik wit wat passé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
          ik zie nu ni superveel verschil(op foto) met gewoon wit maar de lijnen komen altijd beter uit op een lichte kleur he,maar voor mij de mooiste kleur op een M3 blijft toch silverstone,
          Dat vind ik ook.. Silverstone is perfect ervoor!

Er is dan ook nog een Individual kleur, Avunturinsilber of zo, dat ziet er ook héél knap uit !

Comment

Vraagje: wat vinden jullie van het individual kleur
            Brilliant White metallic (5900 dollar opleg individual)
            tis blijkbaar een 5 lagen kleur ipv normale 3 lagen kleur van metalique en bmw kan er maar 4 van maken wereldwijd per week in dat kleur volgens berichten die ik las op een board
            Brilliant White

nog paar pics onderaan

en deze

Heerlijk met die banner erachter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
              De m3 heeft wat steenslag op de voorbumper en bij ons is er niet veel verschil tussen een bumper herspuiten of de wagen laten herspuiten in iets dat we zelf mooier vinden zoiets is snel beslist bij ons

Ik vind het jerez een magistrale kleur daar niet van maar ons smaak helt over naar een meer opvallende kleur om de carbon accenten beter te laten uitkomen. Nietemin er is nog niks beslist in dat verband. Ik ben paar pistes aan het verkennen.

Comment

De m3 heeft wat steenslag op de voorbumper en bij ons is er niet veel verschil tussen een bumper herspuiten of de wagen laten herspuiten in iets dat we zelf mooier vinden zoiets is snel beslist bij ons

Ik vind het jerez een magistrale kleur daar niet van maar ons smaak helt over naar een meer opvallende kleur om de carbon accenten beter te laten uitkomen. Nietemin er is nog niks beslist in dat verband. Ik ben paar pistes aan het verkennen.
                Waarom geen witte wrap laten uitvoeren?

Comment

Voor wit vind ik het zeer knap, het is minder flets en leeg dan het meeste wit. Maar het blijft wit en ik vind dat niet passen op een M3 (en op de meeste auto's niet)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                    Omdat ik niet echt overtuigd ben dat ik dat graag ga zien.

Comment

• See BimmerTech.info for more videos, performance database, and dyno database.BMW E92 M3 with Amuse Ericsson Titanium exhaust.Stainless catalyticsStainless mi...

dct of hoe noemt het verneukt de sound wel echt

Comment

• @ pmmeke: Op foto lijkt dat wit wel vet... Echter... Op foto zijn kleuren zo relatief. Die wagen staat daar in kunstlicht en dat kan (op foto zeker) totaal anders overkomen.

Ik weet het dus niet goed. Ik zou dat IRL moeten bekijken om dat te kunnen goedkeuren. Is het zo parelmoerachtig wit ?!? Indien ja? Ik zou het overwegen moest mijn nick pmmeke heten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                          een witte wrap over een zwarte wagen ?! Als je dan een beetje steenslag hebt...

Comment

• lijkt wel tof alléén al omdat het een zeldzaam kleur is, dat spreekt me wel aan
                            We gaan es vrijblijvend een staaltje moeten laten spuiten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                              @ pmmeke: Op foto lijkt dat wit wel vet... Echter... Op foto zijn kleuren zo relatief. Die wagen staat daar in kunstlicht en dat kan (op foto zeker) totaal anders overkomen.

Ik weet het dus niet goed. Ik zou dat IRL moeten bekijken om dat te kunnen goedkeuren. Is het zo parelmoerachtig wit ?!? Indien ja? Ik zou het overwegen moest mijn nick pmmeke heten!
                              Jep maar niet te parelmoerachtig zo te zien. Dat parelmoer van de renault alpine is so passé maar tis maar een vleugje parelmoer die erin zit. Net genoeg om het op te merken maar niet te dominant zo te zien.

Comment

• Heb je de kleur zelf al irl gezien ? Of ook enkel vanop foto... Ik ken een grietje met een Fiat 500 int parelmoer wit... Die is echt af! En wel 26.940 keer zo mooi tegenover het standaard wit die je op elke 500 ziet!

Als het echt iets in die aard is... GEIL !!!

Comment

• Nee nog niet in echt maar veel fotos gezien al op boards van 3 series en 6 series bmws en meestal zijn de reakties van mensen die het echt gezien hebben wel heel tof.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                                    Heb je de kleur zelf al irl gezien ? Of ook enkel vanop foto... Ik ken een grietje met een Fiat 500 int parelmoer wit... Die is echt af! En wel 26.940 keer zo mooi tegenover het standaard wit die je op elke 500 ziet!

Als het echt iets in die aard is... GEIL !!!
                                    Ik vind die ook wel iets hebben!!
                                    Wa vind je van de auto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                      http://www.youtube.com/watch?v=hlkHt...eature=related

dct of hoe noemt het verneukt de sound wel echt
                                      fak dat trekt op niks hoe die opschakelt

Comment

• uitlaat competitie

Comment

• Comment

Working...
                                          X