Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
    ²²²

Is dat die speciale editie?
    Yep, ik denk het.

De 'edition'.

Kleur is Individual en heet frozen grey en zal énorm zeldzaam zijn...
    Last edited by ; 02/10/2009, 15:20.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
      In Schoten stond er vrijdag net dezelfde met Duitse platen aan de Mirador.
      Die heb ik hier in 't dorp ook al meermaals gezien, echt verschrikkelijk vet om met zoiets op de baan te rijden...

Comment

• Damn dat grijs mat kleur is zalig !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
          Gisteren een hele poos achter een zwarte E90 M3 gebold op de snelweg.

Damn ik wil dat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
            Damn dat grijs mat kleur is zalig !!
            Verander de bestelling dan maar gauw...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
              Verander de bestelling dan maar gauw...

Ik zit einde mijn budget (36 € eronder), dus er kan echt niks meer bij !

Comment

Ik zit einde mijn budget (36 € eronder), dus er kan echt niks meer bij !
                een halve tank nog net

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                  een halve tank nog net
                  Idd

Wat zou de goedkoopste pomp zijn voor benzine? Of is dat verschillend van regio?

Comment

Idd

Wat zou de goedkoopste pomp zijn voor benzine? Of is dat verschillend van regio?
                    Dat laatste is een grapje veronderstel ik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                      Dat laatste is een grapje veronderstel ik?

Neen serieus, bij welk station is de 'beste' benzine voor ne V8 ?

Comment

• Total !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                          Total !
                          Aja ok merci. Ik zal dan al zien om een tankkaartje aan te vragen..

Comment

Aja ok merci. Ik zal dan al zien om een tankkaartje aan te vragen..

http://www.brandstofprijzen.be/ en zoeken op 98 in je regio

Comment

Idd

De Q8 Easy bij Bart Pyck langs de ring in Poperinge is zeer goedkoop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                http://www.brandstofprijzen.be/ en zoeken op 98 in je regio
                                Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
                                De Q8 Easy bij Bart Pyck langs de ring in Poperinge is zeer goedkoop.
                                Thx!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                  Hoe perfect...

Stond er op de IAA geen M6 in die kleur? Die staat alleszins in m'n top 5 van de IAA, zo geschift vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                    Stond er op de IAA geen M6 in die kleur? Die staat alleszins in m'n top 5 van de IAA, zo geschift vet
                                    Inderdaad. De M6 competition edition was ook in frozen grey ...

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Raar, een face-lift M3 met nog de oude Idrive...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                        http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=158240517
                                        Raar, een face-lift M3 met nog de oude Idrive...
                                        Die prijs

Comment

• Prijs is vrij normaal voor een premium sellection (nu tijdelijk 3 of 4 jaar garantie en panne hulp lidkaart) met 4500 km en tis een facelift versnellingsbak 2009 model en opties leder, prof navigatie zo te zien enz.., nieuwprijs rond de 85000 denk ik
                                          Last edited by ; 05/10/2009, 18:14.

Comment

Working...
                                          X