Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Lekker onopvallend

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Zalig understated toch zo'n E28 M5, en nog exclusiever dan een E24 M635 CSI.

The driver in the 320d apparently thought that he could shake of that old E28, but he probably missed the M5 badge in the grille as he kept driving in front of me. When the 320d finally reached 180km/h, it moved to the right, after which I passed him with an intimidating soundtrack from the screaming M88/3. I just had enough time to see a glimpse of three very surprised occupants in the E46.

...accelerating towards cruising speed of 180km/h till 200km/h when I approached another Audi A6 from behind. Its driver didn’t fancy an old E28 tailing him, but he had no choice other than moving to the right in the end.
        1984 BMW M635CSi F u n
        1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Dat is geen M5 maar een M535i. Deze heeft dus niet de motor met 286pk, maar wel met 218pk.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Nu je het zegt... vond die velgen al zo raar.

Eigenlijk ziet een echte M5 er minder sporty uit dan zo'n M535i:

Zalige bakken...
            Last edited by Stoffie; 28/10/2009, 22:49.
            1984 BMW M635CSi F u n

Comment

• Echt prachtig gewoon.

Toendertijd effectief een gewone E28 waar ze zo'n M blok inploften. Uiterlijke veranderingen.... why???

Nu: opgeklopt hier, dikker daar, meer grill zus, 465/05/24 banden eronder en heel de zever.

Comment

• Uiteindelijk wel wat meer aanpassingen onderhuids dan een 'gewone E28 waar ze een M blok inploften', maar wel een lekkere sleeper car, als je het logootje niet had gezien
                1984 BMW M635CSi F u n

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk Berichten
                  Uiteindelijk wel wat meer aanpassingen onderhuids dan een 'gewone E28 waar ze een M blok inploften', maar wel een lekkere sleeper car, als je het logootje niet had gezien

Jaja maar ik doelde op de uiterlijke kenmerken.

Zelfs een kenner moet twee keer goed kijken vooraleer 'ie dénkt een E28 M5 te zien...

Logoo'tje kan je op een 520i ook steken.

Comment

• Klopt, maar er zijn natuurlijk ook genoeg M5's (hoewel er maar een dikke 2000 zijn gemaakt) die met een M body kit rondrijden zoals die M535i.

Ik bedenk mij net dat de vader van mijn vriendinnetje in het lager onderwijs met zo'n zwarte M5 (shadowline) rondreed, maar toen was ik natuurlijk van al die dingen nog niet zo denderend op de hoogte. Maar zat wel al te kwijlen in die bak
                    1984 BMW M635CSi F u n

Comment

• Indertijd met een E39 540i op de doos gekregen van een E28 M5! Had ik nu ook ni verwacht om eerlijk te zijn

Comment

• Nee, dit is geen Barn-find. Dit prototype van een E34 M5 cabrio werd door BMW zelf gemaakt, men wilde de auto tonen tijdens de Genève autoshow van 1989. Dat is er echter niet van gekomen… De E34 is sowieso een pareltje, maar deze cabrio is echt uber. De E34 M5 is de laatste handgebouwde M […]

Comment

• Comment

• Phoenix

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                              Phoenix
                              In Herenthout staat er zo'n E46 M3 cabrio in dat 'phoenix yellow' met BBS'en altijd op een oprit voor een huis. Ik denk dat ik daar nog samen met u met de fiets ooit voorbij gereden ben, niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk Berichten

Deze wil ik zo graag eens testen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                                  Phoenix

Inderdaad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    In Herenthout staat er zo'n E46 M3 cabrio in dat 'phoenix yellow' met BBS'en altijd op een oprit voor een huis. Ik denk dat ik daar nog samen met u met de fiets ooit voorbij gereden ben, niet?

Inderdaad! Zo eentje gaat niet onopgemerkt door het straatbeeld

Comment

• Comment

• Eindelijik eens concretere foto's van de enige echte originele E39 M5 Touring.

Comment

• Comment

Working...
                                          X