Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Zalig understated toch zo'n E28 M5, en nog exclusiever dan een E24 M635 CSI.
The driver in the 320d apparently thought that he could shake of that old E28, but he probably missed the M5 badge in the grille as he kept driving in front of me. When the 320d finally reached 180km/h, it moved to the right, after which I passed him with an intimidating soundtrack from the screaming M88/3. I just had enough time to see a glimpse of three very surprised occupants in the E46.
...accelerating towards cruising speed of 180km/h till 200km/h when I approached another Audi A6 from behind. Its driver didn’t fancy an old E28 tailing him, but he had no choice other than moving to the right in the end.
Comment
-
Nu je het zegt... vond die velgen al zo raar.
Eigenlijk ziet een echte M5 er minder sporty uit dan zo'n M535i:
Zalige bakken...Last edited by Stoffie; 28/10/2009, 22:49.
Comment
-
Uiteindelijk wel wat meer aanpassingen onderhuids dan een 'gewone E28 waar ze een M blok inploften', maar wel een lekkere sleeper car, als je het logootje niet had gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk BerichtenUiteindelijk wel wat meer aanpassingen onderhuids dan een 'gewone E28 waar ze een M blok inploften', maar wel een lekkere sleeper car, als je het logootje niet had gezien
Jaja maar ik doelde op de uiterlijke kenmerken.
Zelfs een kenner moet twee keer goed kijken vooraleer 'ie dénkt een E28 M5 te zien...
Logoo'tje kan je op een 520i ook steken.
Comment
-
Klopt, maar er zijn natuurlijk ook genoeg M5's (hoewel er maar een dikke 2000 zijn gemaakt) die met een M body kit rondrijden zoals die M535i.
Ik bedenk mij net dat de vader van mijn vriendinnetje in het lager onderwijs met zo'n zwarte M5 (shadowline) rondreed, maar toen was ik natuurlijk van al die dingen nog niet zo denderend op de hoogte. Maar zat wel al te kwijlen in die bak
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenPhoenix
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIn Herenthout staat er zo'n E46 M3 cabrio in dat 'phoenix yellow' met BBS'en altijd op een oprit voor een huis. Ik denk dat ik daar nog samen met u met de fiets ooit voorbij gereden ben, niet?
Inderdaad! Zo eentje gaat niet onopgemerkt door het straatbeeld
Comment
Comment