Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    nu de E46 een stuk goedkoper aan 't worden is.

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
    Vetste kleurencombinatie, maar

° 2002
    ° SMG
    ° getinte ruiten
    ° 103k km
    ° geen navi pro

die kar is maximum 15k waard
    Waarom is 2002 minder? Geen facelift?
    Ik dacht dat 2001's wel eens wat problemen zouden hebben, als ze niet binnen zijn geweest toen...

En met puntje 2, 3, 4 kan ik heel gemakkelijk leven

Navi, tja... Het is gemakkelijk, maar een M dient om mee te rijden

Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
    U heeft smaak, wat zeg ik, veeeeeel smaak

Comment

Van de week ben ik bij een business-event een bekende jonge limburgse zaakvoerder tegengekomen die in de racerij zit. Hij heeft meerdere E36 M3's. Hij vertelde mij dat de waarde van de E36 zal kelderen nu de E46 een stuk goedkoper aan 't worden is. Hij had vorige week in Zwitserland een E36 M3 3.2 gekocht voor €4.500,-...
      Dan denk ik dat het forum tegen deze zomer een E46 M3 rijker is

Comment

Van de week ben ik bij een business-event een bekende jonge limburgse zaakvoerder tegengekomen die in de racerij zit. Hij heeft meerdere E36 M3's. Hij vertelde mij dat de waarde van de E36 zal kelderen nu de E46 een stuk goedkoper aan 't worden is. Hij had vorige week in Zwitserland een E36 M3 3.2 gekocht voor €4.500,-...
        wow misschien toch overwegen om door te sparen dan.
        Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
        ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
          Ik ben al begonnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
            Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
            Ik ben al begonnen

Ik moet jullie wel niet vertellen zeker dat het niet alleen de aankoopprijs is dat geld kost?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten

Ik moet jullie wel niet vertellen zeker dat het niet alleen de aankoopprijs is dat geld kost?
              Aankoopprijs: CHECK
              Taksen en verzekeringen: ALMOST CHECK
              Benzine: CHECK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                Aankoopprijs: CHECK
                Taksen en verzekeringen: ALMOST CHECK
                Benzine: CHECK

Vergeet vooral het onderhoud niet, dat is het duurste De rest valt dan nog mee...
                Zeker als je wat km's doet, daarom dat ik de mijne heb weggedaan

Comment

• Volgens mij werkt thebiemerke in een BMW garage

Comment

Ik hoor nu pas dat die dalen, dus ik moet de berekening en het kostenplaatje nog schetsen.
                    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                    ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                      Volgens mij werkt thebiemerke in een BMW garage
                      Een van mijn ouders werken op BMW BELUX dusja

Comment

• Ik zie het al, volgend jaar is er weer ff een E46 M3 hype

Sega zal weer de aanzet moeten geven denk ik

Comment

Vergeet vooral het onderhoud niet, dat is het duurste De rest valt dan nog mee...
                          Zeker als je wat km's doet, daarom dat ik de mijne heb weggedaan
                          edit

Voetjes op de grond precies
                          Last edited by Jerain; 21/11/2009, 19:03.

Comment

• Interessant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                              edit

Zoiets ja

Had hem beter bijgehouden, nu ik een profcontract heb de komende 2 jaar

Comment

Zoiets ja

Had hem beter bijgehouden, nu ik een profcontract heb de komende 2 jaar
                                Had het niet alleen tegen jou toen maar toen ik het gepost had werd het hier wel stil

Terug een M binnenhalen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                                  Té zalig Ook een echte liefhebber precies. Hij wil zijn verloren kosten die hij eraan gehad heeft precies wel terugverdienen

Heb jij die filmkes toevallig? Of al ergens gevonden? Wil wel eens zien wat ie er over te zeggen heeft. Nu, ik weet al langer dat ik een goed exemplaar heb, enige dat stuk is gegaan in deze 1,5jaar is een nokkenassensortje Zat dan ook wel een jaar garantie op bij verkoop...

Wil het toch wel eens graag zien

Comment

Had het niet alleen tegen jou toen maar toen ik het gepost had werd het hier wel stil
                                    Hehe, die prijzen schrikken af Maar zo is het nu eenmaal, en die karren zijn het waard

Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                    Terug een M binnenhalen?

Geduld is een schone deugd

Comment

Té zalig Ook een echte liefhebber precies. Hij wil zijn verloren kosten die hij eraan gehad heeft precies wel terugverdienen

Heb jij die filmkes toevallig? Of al ergens gevonden? Wil wel eens zien wat ie er over te zeggen heeft. Nu, ik weet al langer dat ik een goed exemplaar heb, enige dat stuk is gegaan in deze 1,5jaar is een nokkenassensortje Zat dan ook wel een jaar garantie op bij verkoop...

Wil het toch wel eens graag zien
                                      Ik heb dat niet hoor. Beetje onnuttig als je geen M5 meer hebt.

Het zou wel interessant kunnen zijn

Comment

edit

Onderdelen is geen probleem. Personeelskortingen

Comment

Working...
                                        X