Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

schitterende job.
    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
    ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• heeft er iemand duidelijk foto's van de X en X6 M in een andere kleur dan dat blauw en rood?

Comment

• Ik weet niet of ik het nu mooi vindt of niet

Comment

• tis verschrikkelijk lelijk, fake carbon folie vanbuiten eikes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
            tis verschrikkelijk lelijk, fake carbon folie vanbuiten eikes
            Bij u is het only the real thing

Comment

• het verschil is toch wel even groot als tussen jesica alba en een opblaaspop hoor

Comment

• Afschuwelijk lelijk in dat carbon
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• tis waarschijnlijk ergens een wagen op op te vallen voor een weekend op een beurs ofzo dat ze dan de maandag er weer aftrekken. Kan me niet voorstellen dat men zo een heel jaar rondrijd behalve als de eigenaar die folie ook verkoopt als demo ofzo

Comment

• BMW E30 M3 - Niki Glisic / Alfred Glaser - 26. IQ Jänner-Rallye 2008www.petschl-motorsport.comwww.rallye-club-perg.at
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Comment

• E30 M3 met S50 motor in, build by PPE

Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                          E30 M3 met S50 motor in, build by PPE

http://www.dailymotion.com/video/xh0...ne-bmw-m3-2006
                          spielerei

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                            heeft er iemand duidelijk foto's van de X en X6 M in een andere kleur dan dat blauw en rood?
                            Ik heb een X6 M in Roermond gezien in het matgrijs met zwarte velgen, dat zag er echt gruwelijk uit ! Ik wou snel ne foto gaan maken met de gsm, maar toen was hij al weg

Comment

• Wel raar dat dat ding mistlampen heeft, een gewone M5 heeft dat toch niet?...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                E30 M3 met S50 motor in, build by PPE

http://www.dailymotion.com/video/xh0...ne-bmw-m3-2006
                                fok das lekker. die sound
                                ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten

Wel raar dat dat ding mistlampen heeft, een gewone M5 heeft dat toch niet?...
                                  Dat is het Hamann-m5-bumperpakket.

Comment

• Fak da's lelijk.

Comment

• + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten

Ja dat weet ik, maar ik doelde erop dat hij mistlichten heeft. Een gewone M5 heeft die niet, dus ik zou het maar raar vinden moesten ze die er bij Hamann er inneens opzetten.

Is dat op basis van een M?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten

Miss iets voor een nieuwe batman film...
                                          Batman zelve in een X6 M en Robin in dit scharminkel; ofwel een bmw-moto; even lelijk

Comment

Working...
                                          X