Wat is launch control eigenlijk? Kan dit op iedere M3?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenbehalve de manuele!
al helpt de M Dynamic traction control véél
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenMaar hoe doe je dit?
Rem ingeduwd - tractiecontrole uit - ??
Blijkbaar komt er een vlagje op de boordcomputer?
ofzo ben het niet zeker
Comment
-
Bij de M5 moest je tractiecontrol uit, boit in S6, voet op de rem, pookje naar voor duwen, planken en pookje los latenOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenIs dat safe voor de wagen?
Comment
-
Ik weet niet hoe het werkt en heb het dus ook nog niet gedaan met onze M3. Als je gewoon plankgas vertrekt met de M-DCT schiet de wagen als een raket vooruit. Als je kickdown geeft schiet de motor naar 4500toeren en vertrekt dan pas. Je hebt dan dus effe een dood moment, maar daarna is de acceleratie bijzonder bruut.
Ik vertrek meestal gewoon plankgas en eens de wagen vertrokken is duw ik door tot kickdown. Bij kickdown schakelt de wagen pas bij 8300 toeren. Pure heerlijkheid...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk weet niet hoe het werkt en heb het dus ook nog niet gedaan met onze M3. Als je gewoon plankgas vertrekt met de M-DCT schiet de wagen als een raket vooruit. Als je kickdown geeft schiet de motor naar 4500toeren en vertrekt dan pas. Je hebt dan dus effe een dood moment, maar daarna is de acceleratie bijzonder bruut.
Ik vertrek meestal gewoon plankgas en eens de wagen vertrokken is duw ik door tot kickdown. Bij kickdown schakelt de wagen pas bij 8300 toeren. Pure heerlijkheid...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenSorry maar
Ik kan haast niet meer wachten, nog een 3tal weken !!
Mijn 740d wordt volgende week geleverd.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenWat is het verschil tss plankgas en kickdown? Is dat zoals bij mijn pa zijn 535d, dat er nog een klein stukje kan ingedrukt worden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenWat is het verschil tss plankgas en kickdown? Is dat zoals bij mijn pa zijn 535d, dat er nog een klein stukje kan ingedrukt worden?
Yep...OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWordt de wagen nog voor de kerstperiode geleverd of zal het pas voor volgend jaar zijn? Tussen kerst en nieuwjaar zijn de verdelers gesloten.
Mijn 740d wordt volgende week geleverd.
Laat je hem staan tot 4 januari?
Comment
-
dan gaat de automaat altijd terugschakelen naar de laagst mogelijke versnelling voor maximale acceleratie
Comment
-
Ja, ik ga 'm laten staan tot na nieuwjaar. Er zal nog een bijkomend alarm moeten geplaatst worden en winterbanden op de velgen. Ook moeten de documenten voor de leasing in orde gemaakt worden. Zo zal alles klaar zijn voor kerstmis, zodat ik op maandag 4 januari mijn wagen kan gaan afhalen...OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendat is de kickdown knop idd
dan gaat de automaat altijd terugschakelen naar de laagst mogelijke versnelling voor maximale acceleratieOO 00 OO
Comment
Comment