Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenEn hoe zie jij adhv die foto's dat het eentje met competitie pakket is ?
Het is een beetje een twijfelgeval dus, ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenHij heeft de diffusor van de CS/CSL. Enige wat dan niet klopt, is 't feit dat ie precies op de andere foto's (ben even op carfreaks.net gaan kijken) geen alcantara stuur heeft. (al kan ik mij vergissen)
Het is een beetje een twijfelgeval dus, ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenWaarom ze daar destijds toch zo'n kitscherig ding van gemaakt hebben...
Dat sMg logo is vanaf een bepaald modeljaar? wel verdwenen
CS pook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenVind ik net het mooiste uit de lijn ? Tegenover die knuppel in de SMG1 en plastiek top bij SMG3 en M-DCT.
Dat sMg logo is vanaf een bepaald modeljaar? wel verdwenen
CS pook
Moest dat nu echt alu zijn ofzo, akkoord.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenIk wist niet dat die E30 M3 V10 zich in Europa bevond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
50 tot 260 in wat 16-17 seconden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenJammer dat je er zo bijna geen meer vindt...
Overlaatst nog eentje te koop zien staan.En hij was niet echt duur en perfecte staat (als ik de ad moet geloven)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenAls het is wat ik denk dat het is...
Overlaatst nog eentje te koop zien staan.En hij was niet echt duur en perfecte staat (als ik de ad moet geloven)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenWat voor eentje is't dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenIk denk dat Sega doelt op 'n M3 evo individual. Die is echter enkel in RHD gemaakt en diegene op de foto is 'n LHD.
Zie ook: http://www.pistonheads.com/SALES/1430746.htm
Comment
Comment