Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIdd, dan brengt BMW dat uit, dus gaat dat vet zijn
Allez, over 6 jaar sneren we allemaal naar atmo motoren. "Bucht!"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWe spreken elkaar opnieuw over een jaartje of 6.
(ik wil het ook niet geloven, maar het lijkt er steeds harder op)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenVoor wie een gewone M3 niet snel genoeg is:
Ziehier de door Manhart Racing getunede BMW M3 met 655pk waardoor de M3 tot 100 sprint in 3,7 seconden en een topsnelheid behaalt van meer dan 350 km/uur...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenZalig Alleen zijn die 2 logo's achteraan wel een klein beetje belachelijk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenOver lift gesproken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenOver lift gesproken
DIT is lift.
+ YouTube Video
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZover had ik nog niet gedacht.
Allez, over 6 jaar sneren we allemaal naar atmo motoren. "Bucht!"
Hoewel ik ook liever een biturbo-kit op de mijne steek geniet ik toch van het atmo-achtige
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenE30 M3 Europameister
Geen interieurpics? Daar wordt het onderscheid gemaakt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenNice! Wordt dit de opvolger
Geen interieurpics? Daar wordt het onderscheid gemaakt...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenM5 moet serieus moeite doen precies
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenNope; is van een alpinaboard-member uit Nieuw-Zeeland ... ik ga mijn karren graag op een afstandje halen; maar NZ is een brug te ver
Ik zou het niet moeten hebben omdat ik er niet echt mee zou durven rijden waarvoor ie gemaakt is, zo'n zeldzaamheid a la cecotto, sportevo, europameister. En om in de garage te laten staan, tja...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenZou wel vet zijn. Per schip he man, doe eens zot!
Ik zou het niet moeten hebben omdat ik er niet echt mee zou durven rijden waarvoor ie gemaakt is, zo'n zeldzaamheid a la cecotto, sportevo, europameister. En om in de garage te laten staan, tja...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenIdem. Misschien dat ik ooit nog eens een afgebrakte E30 M3 koop en die onderhuids in orde laat zetten ... who knows.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenM5 moet serieus moeite doen precies
+ YouTube Video
Die SMG III had imho zo hard in de e9x M3 moeten zitten, en die DKG in de e6x M5.
Past imo veel beter bij het karakter van die wagens. DKG is zachter, dus bij de zwaardere, toch nog iets luxere M5, en de M3 mag ewat ruw en hard zijnOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
Comment