nevermind
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Zoals E voor Entwicklung fzoiet staat staat M voor motor. En net zoals de EXX combo's opgebruikt waren, zal dat voor de MXX combo's ook gebeurd zijn, en gebruiken ze nu N.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
-
Comment
-
Iemand soms meer info over de velgen ?
Lijken hard op de CSL velgen , ben eens benieuwd naar de ET waardes .
Met een verlaging komen de OEM CSL velgen iets te veel naar binnnen .
Als deze beter ET waardes hebben kunnen die wel eens zeer dik staan onder de CSL en behou je de OEM look .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk BerichtenIemand soms meer info over de velgen ?
Lijken hard op de CSL velgen , ben eens benieuwd naar de ET waardes .
Met een verlaging komen de OEM CSL velgen iets te veel naar binnnen .
Als deze beter ET waardes hebben kunnen die wel eens zeer dik staan onder de CSL en behou je de OEM look .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenKoop gewoon spacers?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenKoop gewoon spacers?
Ik heb die vroeger eens gehad van h&r op mijn G3 VR6 en vond dat dikke rommel , zeker op een circuit wagen moet ik dat niet hebben .
Ik weet dat deftige spacers normaal geen probleem mogen zijn maar toch heb ik het er niet voor .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk BerichtenIk ben totaal geen fan van spacers .
Ik heb die vroeger eens gehad van h&r op mijn G3 VR6 en vond dat dikke rommel , zeker op een circuit wagen moet ik dat niet hebben .
Ik weet dat deftige spacers normaal geen probleem mogen zijn maar toch heb ik het er niet voor .
Als je wagen uitgelijnd is en daarna steek je spacers ga je mss wel verschil voelen...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenWat een ZALIGE kleur + velgen. Alleen de spoiler is iets te veel van het goede.
Wat is de meerprijs van zo'n Competition Pack?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenHeerlijk, enkel die spoiler achteraan is iets te groot, subtieler was beter geweest.
Comment
-
Ik vind het niet mooier dan een 'gewone' M3.
De vetste E92 M3 die ik totnogtoe gezien heb was die frozen grey met zwarte velgen op het salon in Brussel...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten²²²²²²²²², jammer ook dat 9/10 mensen die spoiler gaat gebruiken om hun kofferklep toe te slaan
Comment
-
Als je nu'n bepaald model (in casu een E28 M535i) koopt dat werd verkocht zowel mét katalysator als zonder katalysator, kan je die eventueel er af laten halen? Zo ja, is dit nefast voor je motor? Welke gevolgen heeft dit?
Edit: mijn technische kennis staat -inderdaad!- op een laag pitje
Comment
Comment