Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nevermind
    Last edited by ; 27/02/2010, 19:10.

Comment

• Die 'N' heeft geen betekenis, gewoon nieuwe type benaming omdat het een nieuwe generatie motoren is. Voorganger is de 'M'.

Comment

• Zoals E voor Entwicklung fzoiet staat staat M voor motor. En net zoals de EXX combo's opgebruikt waren, zal dat voor de MXX combo's ook gebeurd zijn, en gebruiken ze nu N.
        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            habba habba

Comment

• Wat een ZALIGE kleur + velgen. Alleen de spoiler is iets te veel van het goede.

Wat is de meerprijs van zo'n Competition Pack?

Comment

• Iemand soms meer info over de velgen ?
                Lijken hard op de CSL velgen , ben eens benieuwd naar de ET waardes .
                Met een verlaging komen de OEM CSL velgen iets te veel naar binnnen .
                Als deze beter ET waardes hebben kunnen die wel eens zeer dik staan onder de CSL en behou je de OEM look .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
                  Iemand soms meer info over de velgen ?
                  Lijken hard op de CSL velgen , ben eens benieuwd naar de ET waardes .
                  Met een verlaging komen de OEM CSL velgen iets te veel naar binnnen .
                  Als deze beter ET waardes hebben kunnen die wel eens zeer dik staan onder de CSL en behou je de OEM look .
                  Koop gewoon spacers?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                    Koop gewoon spacers?
                    ik wou het ook zeggen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                      Koop gewoon spacers?
                      Ik ben totaal geen fan van spacers .
                      Ik heb die vroeger eens gehad van h&r op mijn G3 VR6 en vond dat dikke rommel , zeker op een circuit wagen moet ik dat niet hebben .
                      Ik weet dat deftige spacers normaal geen probleem mogen zijn maar toch heb ik het er niet voor .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
                        Ik ben totaal geen fan van spacers .
                        Ik heb die vroeger eens gehad van h&r op mijn G3 VR6 en vond dat dikke rommel , zeker op een circuit wagen moet ik dat niet hebben .
                        Ik weet dat deftige spacers normaal geen probleem mogen zijn maar toch heb ik het er niet voor .
                        Ik heb dat nu ook dat door de verlaging vooraan iets te smal staat. Na de keuring steek ik die spacers vooraan terug en laat em terug uitlijnen, normaal zou je daar dan niets van voelen.
                        Als je wagen uitgelijnd is en daarna steek je spacers ga je mss wel verschil voelen...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          + YouTube Video
                          Heerlijk, enkel die spoiler achteraan is iets te groot, subtieler was beter geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                            Wat een ZALIGE kleur + velgen. Alleen de spoiler is iets te veel van het goede.

Wat is de meerprijs van zo'n Competition Pack?
                            +- 4500 euro

Comment

• Linkje naar een hele reeks foto's

Comment

• De velgen lijken sterk op de styling 238 die ik op mijn 7 heb besteld.
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                  Heerlijk, enkel die spoiler achteraan is iets te groot, subtieler was beter geweest.
                                  ²²²²²²²²², jammer ook dat 9/10 mensen die spoiler gaat gebruiken om hun kofferklep toe te slaan

Comment

• Ik vind het niet mooier dan een 'gewone' M3.

De vetste E92 M3 die ik totnogtoe gezien heb was die frozen grey met zwarte velgen op het salon in Brussel...
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                      ²²²²²²²²², jammer ook dat 9/10 mensen die spoiler gaat gebruiken om hun kofferklep toe te slaan
                                      Ik kan zeggen dat ik 1/10 keren de koffer dichtsloeg met het handvat binnenin de koffer. Het is gewoon veel handiger. Die 1/10 is gewoon omdat ik ze niet hard genoeg dichtsloeg dat ik ze terug boven aanduwde.

Comment

• Is die dikwijls aan de unief(Gent) geparkeerde M3 met Nr-plaat VUK-°°° van een forummer toevallig ?

Comment

• Als je nu'n bepaald model (in casu een E28 M535i) koopt dat werd verkocht zowel mét katalysator als zonder katalysator, kan je die eventueel er af laten halen? Zo ja, is dit nefast voor je motor? Welke gevolgen heeft dit?

Edit: mijn technische kennis staat -inderdaad!- op een laag pitje
                                          Last edited by ; 06/03/2010, 23:57.

Comment

Working...
                                          X