Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Yum.

Da's een mod waar je hier ook weg mee kan, geen kat die dat ziet op de keuring, namelijk.

Comment

• 23000 dollar voor het blok alleen.
        Wel een zalige mod, zomaar eventjes 100 pk meer én het blijft atmosferisch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          omg

Comment

• Dit vind ik eigenlijk de mooiste velgen voor een E90 M3, zijn deze ook gewoon als zomervelgen beschikbaar?

Comment

• + YouTube Video

Stock M5 is camera car, Modded M5 has secondary cats deleted, custom x pipe and Eisenmann Race Exhaust. Run is pretty even until Q finds the rev limiter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                Dit vind ik eigenlijk de mooiste velgen voor een E90 M3, zijn deze ook gewoon als zomervelgen beschikbaar?
                http://www.autogespot.com/nl/viewima...02022010184351
                Nope, zijn de OEM wintervelgen voor E9x M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  + YouTube Video

Stock M5 is camera car, Modded M5 has secondary cats deleted, custom x pipe and Eisenmann Race Exhaust. Run is pretty even until Q finds the rev limiter.
                  Zo zie je maar dat al die uitlaten onzin geen drol opleveren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                    Zo zie je maar dat al die uitlaten onzin geen drol opleveren
                    idd

ik heb ook al zitten denken aan de velgen eigenlijk..

Comment

idd

ik heb ook al zitten denken aan de velgen eigenlijk..
                      Bij dit model mss zo niet maar als je bij vele andere M's uitlaatcollectors vervangt door aparte en even lange, cats met minder cellen en daar remap bij doet heb je zowiezo vermogenwinst. Je weet gewoon het verschil in zware velgen, personen in de wagen, moment van olieverversing en vervanging van slijtageonderdelen tussen de 2 verschillende wagens niet...

Niet te snel conclusies trekken door 1 filmpje, ik kan beamen dat dat wel degelijk iets doet.

Waarom zou bvb die Dinan hierboven dan ook een andere uitlaat krijgen als die OEM toch zo goed is?

Comment

• Het doet iets ja, vooral qua geluid
                        Ook qua loopcultuur en gretigheid, maar in veel gevallen weinig qua echte pk winst...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                          Bij dit model mss zo niet maar als je bij vele andere M's uitlaatcollectors vervangt door aparte en even lange, cats met minder cellen en daar remap bij doet heb je zowiezo vermogenwinst. Je weet gewoon het verschil in zware velgen, personen in de wagen, moment van olieverversing en vervanging van slijtageonderdelen tussen de 2 verschillende wagens niet...

Niet te snel conclusies trekken door 1 filmpje, ik kan beamen dat dat wel degelijk iets doet.

Waarom zou bvb die Dinan hierboven dan ook een andere uitlaat krijgen als die OEM toch zo goed is?
                          - de E39 M5 is vrij uitzonderlijk omdat de standaard uitlaatcollector gewoon vanaf een 540i komt, daarom heb je zo'n mega winsten (zoals je zelf dus ook aanhaalt). dat ga je nooit hebben met een E60 M5, er zitten wel hier en daar een paar kleine restricties maar zelfs met een volledige SS lijn ga je denk ik niet veel meer dan 15-20 pk hebben (top-end dan, want door long-tube headers te steken verlies je ongeacht het design altijd een beetje low- en midrange power)
                          - het zijn allebei duidelijk liefhebbers, dus die verzorgen hun auto's goed en de E60 M5 is ook nog vrij nieuw hé passagiers en velgen kan je nog over discussiëren.
                          - die Dinan M3 is een nieuwe motor en daarvoor moet je een aangepast uitlaatsysteem voor ontwikkelen.

Comment

- de E39 M5 is vrij uitzonderlijk omdat de standaard uitlaatcollector gewoon vanaf een 540i komt, daarom heb je zo'n mega winsten (zoals je zelf dus ook aanhaalt). dat ga je nooit hebben met een E60 M5, er zitten wel hier en daar een paar kleine restricties maar zelfs met een volledige SS lijn ga je denk ik niet veel meer dan 15-20 pk hebben (top-end dan, want door long-tube headers te steken verlies je ongeacht het design altijd een beetje low- en midrange power)
                            - het zijn allebei duidelijk liefhebbers, dus die verzorgen hun auto's goed en de E60 M5 is ook nog vrij nieuw hé passagiers en velgen kan je nog over discussiëren.
                            - die Dinan M3 is een nieuwe motor en daarvoor moet je een aangepast uitlaatsysteem voor ontwikkelen.
                            Zo ver ben IK ook allemaal al wel, maar gewoon stellen dat een andere uitlaat geen drol uitmaakt getuigt van weinig kennis...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                              Zo ver ben IK ook allemaal al wel, maar gewoon stellen dat een andere uitlaat geen drol uitmaakt getuigt van weinig kennis...
                              dat zeg ik ook niet echt é.. want het is idd niet zo

Comment

dat zeg ik ook niet echt é.. want het is idd niet zo
                                Dju, was eigenlijk de bedoeling om zwartevos te quoten. Soit, we begrijpen elkaar wel.

Comment

• Comment

• Knappe bestickering!
                                    nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                      Wat een schoonheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                        Die velgen
                                        Om de perfectie te benaderen mochten ze van mij achteraan een maatje kleiner
                                        Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• welke is de naam van de velgen?

Comment

Working...
                                          X