Dit is een FL 2.8 (denk ik toch ?) dus denk het niet .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
De Z3M heeft wel wat, maar het blijft voor mij toch vooral een clownschoen... Ik vind de achterkant mooier dan de voorkant, temeer omdat het lijkt dat de wagen halverwege wat door hangt.
Wil je rijden, is de Z4M QP heel wat minder puur, maar wel dubbel zo stijf als de Z4M Cabrio, en helemaal niet meer te vergelijken met de Z3M.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenDe Z3M heeft wel wat, maar het blijft voor mij toch vooral een clownschoen... Ik vind de achterkant mooier dan de voorkant, temeer omdat het lijkt dat de wagen halverwege wat door hangt.
Wil je rijden, is de Z4M QP heel wat minder puur, maar wel dubbel zo stijf als de Z4M Cabrio, en helemaal niet meer te vergelijken met de Z3M.
Ma gij snapt het nie he. Ze willen liefst niet de "beste" wagen want dat rijdt te steriel en te gemakkelijk. Ze willen de slechtere wagen, om er vervolgens een paar 1000€ kosten aan te doen om hem beter te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenInderdaad. Nog maar eens een bewijs!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenOei oei dat durf ik hier op het forum al niet meer te zeggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenHij heeft nu een GT3 4RS op het oog...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenHij heeft nu een GT3 4RS op het oog...
Daar kan je tenminste aan het stoplicht eens een sprintje mee trekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenMa gij snapt het nie he. Ze willen liefst niet de "beste" wagen want dat rijdt te steriel en te gemakkelijk. Ze willen de slechtere wagen, om er vervolgens een paar 1000€ kosten aan te doen om hem beter te maken.
En ge moogt lachen al ge wilt, maar ik heb graag een auto die zich zet, die zich laat voelen, waar je wat in moet werken. Ik heb dat ook op m'n bikes, op m'n boards (sneeuw en water). Liever iets goed dat je uitdaagt, dan iets beters dat het je makkelijk maakt. Tenzij in competitie, maar dat zal dode letter blijven voor mij als 't met auto's te doen is, vrees ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenLach maar. Wait and see.
I love rainy days....
Wil altijd wel een sprintje trekken.....
Direct weer op de tenen getrapt, het was een grapje hé... Je houdt van veel grip, dat blijkt ook als je gaat driften met een 4 motion
Je zou nog verschieten wat mijn 5 tegen je Pana uithaalt, zeker als ik er ook turbo's of een compressor op zou schroeven. Een conti GT is er al aan geweest...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenLigt dat niet aan de facelift?
Of 'k zou grandioos verkeerd moeten zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenik blijf erbij dat de Z3 een van de grootste gedrochten is dat bmw gemaakt heeft. Zowel kont als front stralen geen karakter uit. Een klein stekkedooske.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenik blijf erbij dat de Z3 een van de grootste gedrochten is dat bmw gemaakt heeft. Zowel kont als front stralen geen karakter uit. Een klein stekkedooske.
De Z3 coupe is voor mij juist een BMW waar ik kan naar blijven kijken. Geniale lijnen en vormen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
De Z3 coupe is voor mij juist een BMW waar ik kan naar blijven kijken. Geniale lijnen en vormen.
Beetje shooting-brake in het klein, en als ge eentje ziet weet ge dat er een fatsoenlijke Reihe-6 in ligt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenik blijf erbij dat de Z3 een van de grootste gedrochten is dat bmw gemaakt heeft. Zowel kont als front stralen geen karakter uit. Een klein stekkedooske.
Z3 = e36 styling. En die blijven het lelijkst wat ooit uit de BMW design afdeling gekomen isOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
Comment