Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit is een FL 2.8 (denk ik toch ?) dus denk het niet .

Comment

• De Z3M heeft wel wat, maar het blijft voor mij toch vooral een clownschoen... Ik vind de achterkant mooier dan de voorkant, temeer omdat het lijkt dat de wagen halverwege wat door hangt.

Wil je rijden, is de Z4M QP heel wat minder puur, maar wel dubbel zo stijf als de Z4M Cabrio, en helemaal niet meer te vergelijken met de Z3M.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
        De Z3M heeft wel wat, maar het blijft voor mij toch vooral een clownschoen... Ik vind de achterkant mooier dan de voorkant, temeer omdat het lijkt dat de wagen halverwege wat door hangt.

Wil je rijden, is de Z4M QP heel wat minder puur, maar wel dubbel zo stijf als de Z4M Cabrio, en helemaal niet meer te vergelijken met de Z3M.

Ma gij snapt het nie he. Ze willen liefst niet de "beste" wagen want dat rijdt te steriel en te gemakkelijk. Ze willen de slechtere wagen, om er vervolgens een paar 1000€ kosten aan te doen om hem beter te maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
          Inderdaad. Nog maar eens een bewijs!
          Oei oei dat durf ik hier op het forum al niet meer te zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
            Oei oei dat durf ik hier op het forum al niet meer te zeggen
            Lukt het een beetje, de zoektocht naar een Carrera 4?

Comment

• Allemaal goed en wel die Z3M's hierboven maar ik vond er maar 1 de knapste en dat was die van Moptic! Zwart, zo goed als nieuw onderhouden, knap interieur, OEM, beste motor,...

Waar is de tijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                Hij heeft nu een GT3 4RS op het oog...
                is da dan geen GT7RS?

Comment

• Gezien de gebrekkige eigenschappen van een rwd staat er zeker een GT4 RS op stapel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                    Hij heeft nu een GT3 4RS op het oog...

Daar kan je tenminste aan het stoplicht eens een sprintje mee trekken.

Comment

• Lach maar. Wait and see.

I love rainy days....

Wil altijd wel een sprintje trekken.....
                      Last edited by Jokke_vlo; 24/03/2010, 18:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        Ma gij snapt het nie he. Ze willen liefst niet de "beste" wagen want dat rijdt te steriel en te gemakkelijk. Ze willen de slechtere wagen, om er vervolgens een paar 1000€ kosten aan te doen om hem beter te maken.
                        I don't know 'bout you maar het verschil in aankoopprijs van zomaar eventjes 15.000 EUR, dat is voor mij een argument dat telt.

En ge moogt lachen al ge wilt, maar ik heb graag een auto die zich zet, die zich laat voelen, waar je wat in moet werken. Ik heb dat ook op m'n bikes, op m'n boards (sneeuw en water). Liever iets goed dat je uitdaagt, dan iets beters dat het je makkelijk maakt. Tenzij in competitie, maar dat zal dode letter blijven voor mij als 't met auto's te doen is, vrees ik.

Comment

• Wow, pagina 199 is echt puur genieten!
                          Z3M Coupe > Z4M coupe big time

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                            Lach maar. Wait and see.

I love rainy days....

Wil altijd wel een sprintje trekken.....
                            je wachtte op een reactie van mij maar die kwam niet en heb je maar ge-edit?

Direct weer op de tenen getrapt, het was een grapje hé... Je houdt van veel grip, dat blijkt ook als je gaat driften met een 4 motion

Je zou nog verschieten wat mijn 5 tegen je Pana uithaalt, zeker als ik er ook turbo's of een compressor op zou schroeven. Een conti GT is er al aan geweest...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                              Ligt dat niet aan de facelift?
                              De facelift is per defintie de 3.0.

Of 'k zou grandioos verkeerd moeten zijn.

Comment

• ik blijf erbij dat de Z3 een van de grootste gedrochten is dat bmw gemaakt heeft. Zowel kont als front stralen geen karakter uit. Een klein stekkedooske.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                  ik blijf erbij dat de Z3 een van de grootste gedrochten is dat bmw gemaakt heeft. Zowel kont als front stralen geen karakter uit. Een klein stekkedooske.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                    ik blijf erbij dat de Z3 een van de grootste gedrochten is dat bmw gemaakt heeft. Zowel kont als front stralen geen karakter uit. Een klein stekkedooske.

De Z3 coupe is voor mij juist een BMW waar ik kan naar blijven kijken. Geniale lijnen en vormen.

Comment

• Ik vind het ook maar een lelijk hok

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten

De Z3 coupe is voor mij juist een BMW waar ik kan naar blijven kijken. Geniale lijnen en vormen.
                                        Ik volg hierin.
                                        Beetje shooting-brake in het klein, en als ge eentje ziet weet ge dat er een fatsoenlijke Reihe-6 in ligt
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten

eerste mooie Z3 die ik zie, en dan liefst van vanachter.

Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                          feitheid

Z3 = e36 styling. En die blijven het lelijkst wat ooit uit de BMW design afdeling gekomen is
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Working...
                                          X