Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
    Dat vind ik eerlijk gezegd wel raar, tenzij je 5 opgevoerd is?
    Bij nat wegdek ben ik alvast heel zeker, behalve hier en daar een GT-R zie ik er niet zo heel veel zo vertrekken hoor.
    Rijbeleving, je moet er eens mee rijden voor je dat weet hé.
    Trouwens met esp af gaat 80% van de kracht naar de achterwielen en kan je heel mooi driften.

    Het aantal pk per kg zegt iets maar zeker niet alles, er zijn nog veel andere factoren. Soit boeiend om het allemaal is te vergelijken.

    Ik volg geen driftcursus maar rijcursus. In het begin is daar veel driften bij om je wagen leren onder controle te houden.
    Ja dat is ie, anders zou ik dat niet zeggen. 1695kg droog. Atmo hé

    Waarom zou je dat afzetten, dan zijn de voordelen van 4WD toch weg?
    Last edited by Jerain; 25/03/2010, 20:31.

    Comment


    • Als bijlage bij deze discussie...

      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      OO 00 OO

      Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
        Jij zegt 15000€ verschil tussen een Z3 en Z4... Ik zeg dat die Z3 na aankoop nog 5k aan TLC moet krijgen om 'm goed te houden.

        Een Z3MQP kan je als tweede wagen gebruiken, maar als je betrouwbaarheid wil, ben je volgens mij met een Z4 beter af. Ik zou die 120d dan ook niet vervangen door een Z3MQP.
        Als den duck weggaat komt er een gezinswagen in plaats van de Lancia, hè.

        Vandaag zitten uitvissen : er bestaat niks nada om op 't dak te zetten van een Z4 coupé. Tenzij dat superdure kofferding, maar daar krijg je geen box op. Dus een Z4 coupé is een complete no go als er niet onmiddellijk een gezinswagen bij komt (reizen). Ik zou gerust met een Z4 coupé op reis willen, maar dan moet er wel een extra luggage compartment op 't dak gevezen kunnen worden. Gewoon niks gevonden, niks.

        Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Ja maar dan is het imho toch nonsens van ik-zeg-maar-wat er andere ARBs op te steken, een andere ophanging enzovoort, om de wagen "beter" te maken, als het concept juist is van een niet-optimale configuratie meester te kunnen op circuit? (behalve als het over je veiligheid gaat, bv remmen)
        Deels waar, maar ook niet helemaal. Z4 is efficiënter, heeft meer mechanische grip, is uiteindelijk sneller te rijden, ja. Maar zo'n Z3 blijft zichzelf ook als strakker ligt. Dan worden enkele eigenschappen nog geaccentueerd, en ik *denk* dat dat er een aantal zullen zijn die ik net leuk vind.

        Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        Een Z3 M lijkt me een beestig autootje om op de limiet te rijden, en ik denk dat gTa gewoon bedoelt dat hij fan is van dat niet-gesofistikeerde en 'eerlijke' karakter van de wagen.
        Yop. En verschil in aankoopprijs.

        I mean ... beetje deftige Z4MQP kost dik 30k. Beetje deftige MQP (weliswaar dik 5 jaar ouder en vaak ook met 40k-80k km meer op de teller) kost 18k. Misschien geen 15k verschil maar toch nog altijd best wel wat, imo.

        Pffff, I don't know. Dan 'es beginnen zien naar E46 M3, vindt ge 't één en 't ander voor 23-24k, maar... (weer een hele resem maars).

        Kwam dit tegen, was opeens weer *ggggnnnn* van de



        Heb bij R+L trouwens nog 3 karren gehaald, één daarvan was mijn ouwe 325CiA Cab, kwam ook van daar.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Kwam dit tegen, was opeens weer *ggggnnnn* van de
          Eisenmann, CH, Individual én premium selection?? 't is te mooi om waar te zijn
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

          Comment


          • Wat vooral nog eens bewijst hoeveel onderstuur audi heeft.....

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
              Wat vooral nog eens bewijst hoeveel onderstuur audi heeft.....
              ik vind dat jij te snel conclusies maakt

              ofwel maak je een grapje

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                Eisenmann, CH, Individual én premium selection?? 't is te mooi om waar te zijn
                Nochtans zeer goede ervaringen met R+S. En net daarom allemaal bijt dat ding zo in m'n been... Maar als ik dat haal is ons extra budget voor een gezinswagen meteen op.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Die achterwielen...
                  Men kan toch niet mis doen met een CH é...

                  Comment






                  • En met de overschot aan geld het interieur wat bijwerken:

                    Comment


                    • Meer porno



                      Comment


                      • Ik blijf maar porno vinden!





                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten




                          En met de overschot aan geld het interieur wat bijwerken:
                          Niet zo een fan van de z4m maar deze

                          Comment


                          • Zéér dik interieur. De contrastkleur is niet meteen mijn ding, en ik vind het een tikkie vreemd dat de zetels dan in dat gladde leder blijven (alhoewel, is een wegauto uiteindelijk), maar de alcantara-bekleding en 't carbon erbij is dik.

                            Comment


                            • Die witte is idd dik !

                              Comment




                              • Dit is een topic over een e39 M5 met 2 superchargers, staan een aantal mooie plaatjes in





                                Comment






                                • Comment





                                  • Pfrtttttttttt

                                    Comment


                                    • Ik heb een ontzettend mooie tijd beleefd met de ///M-coupé, het is een droom op wielen. Misschien is het onderstel wel wat verouderd maar dit zorgt er net voor dat de wagen zo levendig is en heerlijk om mee te knallen...
                                      Kwa looks is het ieder zijn ding, een Z3 en Z4 coupé zijn beide vreemde wagens, dit is een kwestie van smaak, persoonlijk vind ik een Z4 wat te rond vooraan, die dikke lijn waar de motorkap stopt en ronde neus, platte motorkap vind ik saai. Iets wat bij de huidige z4 gelukkig veranderd is!



                                      wanna play?

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                        Ik heb een ontzettend mooie tijd beleefd met de ///M-coupé, het is een droom op wielen. Misschien is het onderstel wel wat verouderd maar dit zorgt er net voor dat de wagen zo levendig is en heerlijk om mee te knallen...
                                        Kwa looks is het ieder zijn ding, een Z3 en Z4 coupé zijn beide vreemde wagens, dit is een kwestie van smaak, persoonlijk vind ik een Z4 wat te rond vooraan, die dikke lijn waar de motorkap stopt en ronde neus, platte motorkap vind ik saai. Iets wat bij de huidige z4 gelukkig veranderd is!



                                        wanna play?

                                        Faaak

                                        Imo is de z3//M mooier dan de z4//M maar dat zijn smaken hé

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                          Ik heb een ontzettend mooie tijd beleefd met de ///M-coupé, het is een droom op wielen. Misschien is het onderstel wel wat verouderd maar dit zorgt er net voor dat de wagen zo levendig is en heerlijk om mee te knallen...
                                          Kwa looks is het ieder zijn ding, een Z3 en Z4 coupé zijn beide vreemde wagens, dit is een kwestie van smaak, persoonlijk vind ik een Z4 wat te rond vooraan, die dikke lijn waar de motorkap stopt en ronde neus, platte motorkap vind ik saai. Iets wat bij de huidige z4 gelukkig veranderd is!



                                          wanna play?

                                          Zéér jammer dat deze kar van je oprit verdwenen is...

                                          'k ga ze nooit vergeten.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X