Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Die zetels zijn enorm tof met stiksels. We gaan da ook nog es doen met de onze. Altijd al een zwak behad voor contrasterende naden.

    Comment


    • E46'ers (klikbaar voor groter)





      Blijf hem stiekem gaver en bruter vinden dan het nieuwe model.
      www.flickr.com/photos/bramvds
      www.last.fm/user/lender

      Comment


      • Dat is toch aan de plateau in Gent hé? Das mijn faculteit.

        That's how we roll

        Comment


        • vooral met de fiets blijkbaar

          Comment


          • editt

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
              vooral met de fiets blijkbaar


              Je zou er nog van verschieten wat daar soms staat!

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                M3 Edition:


                Ik denk dat dit degene is die ik echt zeer vaak spot op de N60 Oudenaarde-Gent. Wel niet 100% zeker.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                  E46'ers (klikbaar voor groter)





                  Blijf hem stiekem gaver en bruter vinden dan het nieuwe model.
                  I agree.

                  Alleen jammer van de zwarte nieren.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten


                    Je zou er nog van verschieten wat daar soms staat!
                    mannen-en vrouwenfietsen?

                    of een mountainbike?

                    Comment


                    • Ik overweeg de aanschaf van een M3 (csl) in tweedehands, vooral om te gebruiken op trackdays.

                      Nu twijfel ik tussen een handgeschakelde of eentje met de gerobotiseerde bak DKG

                      Enig advies?

                      Alvast bedankt.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                        Ik overweeg de aanschaf van een M3 (csl) in tweedehands, vooral om te gebruiken op trackdays.

                        Nu twijfel ik tussen een handgeschakelde of eentje met de gerobotiseerde bak DKG

                        Enig advies?

                        Alvast bedankt.
                        kan je goed schakelen? rev-matching, heel-and-toe.. ed?

                        zo nee, SMG/DGK

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          kan je goed schakelen? rev-matching, heel-and-toe.. ed?
                          En als je dat niet kan kan je dat misschien leren?

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            En als je dat niet kan kan je dat misschien leren?
                            ook waar natuurlijk..

                            Comment


                            • een CS met handbak is the way to go imo, voordelen van een csl zonder de nadelen

                              Comment


                              • een CS heeft toch niet het vermogen van een CSL?

                                Comment


                                • Even langs Heinz passeren en das gefixed.

                                  Ik plaats er zowieso een andere diff onder, denk dat dat meer geeft op circuit dan vermogen trouwens.

                                  Die SMG lijkt me geen optie, hoor er, bij intensief gebruik, niet altijd goed over.

                                  DGK zou ik het liefst hebben maar zijn nog niet echt veel op de tweedehands te vinden (in België)

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                    Even langs Heinz passeren en das gefixed.

                                    Ik plaats er zowieso een andere diff onder, denk dat dat meer geeft op circuit dan vermogen trouwens.
                                    euh, waarom? stock M-diff niet genoeg?

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                      Even langs Heinz passeren en das gefixed.

                                      Ik plaats er zowieso een andere diff onder, denk dat dat meer geeft op circuit dan vermogen trouwens.

                                      Die SMG lijkt me geen optie, hoor er, bij intensief gebruik, niet altijd goed over.

                                      DGK zou ik het liefst hebben maar zijn nog niet echt veel op de tweedehands te vinden (in België)
                                      Als de SMG niet goed zou werken, waarom heeft de CSL dan die bak? En het is niet dat ze geen races doen met die karren.

                                      Comment


                                      • Drexler diff.

                                        http://www.autozone.be/bmw_m3_40i-v8...4&locale=nl_BE

                                        http://www.autozone.be/auto_j2ee/gg/...ZoekId=3575158

                                        Comment


                                        • Ah, nu gaat het hier ineens over een V8 M3?

                                          Begin dan maar al met andere remmen te steken ipv een diff. Ik denk niet dat die remmen opgewassen zijn tegen circuitgebruik met al dat gewicht dat moet gestopt worden.


                                          En waarom daar direct een drexler diff onder vijzen? Zou je niet eerst gewoon rijden om te voelen hoe dat nu marcheert?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X