Die zetels zijn enorm tof met stiksels. We gaan da ook nog es doen met de onze. Altijd al een zwak behad voor contrasterende naden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenvooral met de fiets blijkbaar
Je zou er nog van verschieten wat daar soms staat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenM3 Edition:
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
Je zou er nog van verschieten wat daar soms staat!
of een mountainbike?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIk overweeg de aanschaf van een M3 (csl) in tweedehands, vooral om te gebruiken op trackdays.
Nu twijfel ik tussen een handgeschakelde of eentje met de gerobotiseerde bak DKG
Enig advies?
Alvast bedankt.
zo nee, SMG/DGK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenkan je goed schakelen? rev-matching, heel-and-toe.. ed?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEn als je dat niet kan kan je dat misschien leren?
Comment
-
Even langs Heinz passeren en das gefixed.
Ik plaats er zowieso een andere diff onder, denk dat dat meer geeft op circuit dan vermogen trouwens.
Die SMG lijkt me geen optie, hoor er, bij intensief gebruik, niet altijd goed over.
DGK zou ik het liefst hebben maar zijn nog niet echt veel op de tweedehands te vinden (in België)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenEven langs Heinz passeren en das gefixed.
Ik plaats er zowieso een andere diff onder, denk dat dat meer geeft op circuit dan vermogen trouwens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenEven langs Heinz passeren en das gefixed.
Ik plaats er zowieso een andere diff onder, denk dat dat meer geeft op circuit dan vermogen trouwens.
Die SMG lijkt me geen optie, hoor er, bij intensief gebruik, niet altijd goed over.
DGK zou ik het liefst hebben maar zijn nog niet echt veel op de tweedehands te vinden (in België)
Comment
-
-
Ah, nu gaat het hier ineens over een V8 M3?
Begin dan maar al met andere remmen te steken ipv een diff. Ik denk niet dat die remmen opgewassen zijn tegen circuitgebruik met al dat gewicht dat moet gestopt worden.
En waarom daar direct een drexler diff onder vijzen? Zou je niet eerst gewoon rijden om te voelen hoe dat nu marcheert?
Comment
Comment