Ooit wil ik zo'n CSL hebben.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenOoit wil ik zo'n CSL hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenOm bij uw garagist te zetten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenOoit wil ik zo'n CSL hebben.
De prijs die je betaalt voor een CSL nu in okkasie is een "peuleschil" tegenover de nieuwprijs van uwen E93 M3 en uwen 740d samen he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenOm bij uw garagist te zetten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten@GTA:
M3, Cayman S of Lotus exige S?
Bevindingen test (zonet) met Lotus Cup 260
Passagier:
- Na het meerijden met een goed piloot (10de Lotus cup 2006), wagenziek
Zelf aan stuur:
- Rijsensatie en stuurgevoel zijn geweldig
- Relatief voorspelbaar uitbreken (goed kunnen testen gezien nat wegdek)
- Ben 4x4 en voorwiel gewoon, zal toch gewenning nodig hebben (gas bijgeven op 4x4 ipv gas lossen)
- Bij het uitkomen of rechte stukken voel ik toch het gebrek aan vermogen. Je bent dat zo gewoon....dat het daar een beetje wringt bij me.
Shoot me
En nog eens : circuitrijden = niet taffelen in de bochten en van zodra 't rechtdoor gaat vulle pulle geven, hé. Leren snelheid houden in/doorheen bochten is the trick. En daar leent zo'n Exige zich schitterend toe.
Oorspronkelijk geplaatst door Max Dish Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEen Exige Cup, "relatief voorspelbaar uitbreken"? Op nat wegdek aan 30% van het kunnen van die auto, en aan lage snelheden : misschien. Ik heb er zelf nog niet mee gereden (wel met 'n gewone Exige), maar ik lees overal dat dat ding gigantisch moeilijk te rijden valt (richting limiet, dan). Ik denk dat je, als je die auto met die ingesteldheid vastpakt en op een droog circuit gaat knallen, je snel anders zal spreken...
En nog eens : circuitrijden = niet taffelen in de bochten en van zodra 't rechtdoor gaat vulle pulle geven, hé. Leren snelheid houden in/doorheen bochten is the trick. En daar leent zo'n Exige zich schitterend toe.
..... your first important Exige lesson, which is to master delicacy of input.
160 in 10 sec, en nog zeggen dat het niet vooruit gaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichtenzouden dat eigenlijk dezelfde velgen zijn als die zwarte die op die orantje gts M3 limited edition zitten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenE90 M3 + competition pack.
In het zwart of gunmetal zouden die velgen volgens mij beter tot hun recht komen.
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichtenzouden dat eigenlijk dezelfde velgen zijn als die zwarte die op die orantje gts M3 limited edition zitten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door damu Bekijk BerichtenIk ben deze M3 ook gaan bekijken. Is inderdaad een geïmporteerde US-versie. Voor de rest wel proper in orde had ik de indruk. Eigenaar rijdt momenteel trouwens met een E92 M3.
Comment
Comment