Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ooit wil ik zo'n CSL hebben.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Ooit wil ik zo'n CSL hebben.
      Om bij uw garagist te zetten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten

Hij zei toch hebben, niet rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Ooit wil ik zo'n CSL hebben.
          Niet kwaad bedoelt hoor BMWMB maar ik ben zeker dat je u zoiets gemakkelijk kan permitteren dus waarom ga je er niet voor ?
          De prijs die je betaalt voor een CSL nu in okkasie is een "peuleschil" tegenover de nieuwprijs van uwen E93 M3 en uwen 740d samen he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten

Touché
            AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
              @GTA:

M3, Cayman S of Lotus exige S?

Bevindingen test (zonet) met Lotus Cup 260

Passagier:
              - Na het meerijden met een goed piloot (10de Lotus cup 2006), wagenziek

Zelf aan stuur:
              - Rijsensatie en stuurgevoel zijn geweldig
              - Relatief voorspelbaar uitbreken (goed kunnen testen gezien nat wegdek)
              - Ben 4x4 en voorwiel gewoon, zal toch gewenning nodig hebben (gas bijgeven op 4x4 ipv gas lossen)
              - Bij het uitkomen of rechte stukken voel ik toch het gebrek aan vermogen. Je bent dat zo gewoon....dat het daar een beetje wringt bij me.

Shoot me
              Een Exige Cup, "relatief voorspelbaar uitbreken"? Op nat wegdek aan 30% van het kunnen van die auto, en aan lage snelheden : misschien. Ik heb er zelf nog niet mee gereden (wel met 'n gewone Exige), maar ik lees overal dat dat ding gigantisch moeilijk te rijden valt (richting limiet, dan). Ik denk dat je, als je die auto met die ingesteldheid vastpakt en op een droog circuit gaat knallen, je snel anders zal spreken...

En nog eens : circuitrijden = niet taffelen in de bochten en van zodra 't rechtdoor gaat vulle pulle geven, hé. Leren snelheid houden in/doorheen bochten is the trick. En daar leent zo'n Exige zich schitterend toe.

This man knows what he's talking about.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Een Exige Cup, "relatief voorspelbaar uitbreken"? Op nat wegdek aan 30% van het kunnen van die auto, en aan lage snelheden : misschien. Ik heb er zelf nog niet mee gereden (wel met 'n gewone Exige), maar ik lees overal dat dat ding gigantisch moeilijk te rijden valt (richting limiet, dan). Ik denk dat je, als je die auto met die ingesteldheid vastpakt en op een droog circuit gaat knallen, je snel anders zal spreken...

En nog eens : circuitrijden = niet taffelen in de bochten en van zodra 't rechtdoor gaat vulle pulle geven, hé. Leren snelheid houden in/doorheen bochten is the trick. En daar leent zo'n Exige zich schitterend toe.
                ..... your first important Exige lesson, which is to master delicacy of input.

160 in 10 sec, en nog zeggen dat het niet vooruit gaat

Comment

• E90 M3 + competition pack.

In het zwart of gunmetal zouden die velgen volgens mij beter tot hun recht komen.

Comment

• Zalig in dat kleur de FL. Velgen vind ik niet zo schitterend. Ze zullen idd beter tot hun recht komen in gunmetal..

Comment

• zouden dat eigenlijk dezelfde velgen zijn als die zwarte die op die orantje gts M3 limited edition zitten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                        zouden dat eigenlijk dezelfde velgen zijn als die zwarte die op die orantje gts M3 limited edition zitten?
                        Denk het wel.

Comment

• Hoe zit dat eigenlijk met die M3 GTS? Nog geen tests enzo van gezien...

Comment

• Ik vind die velgen echt schitterend. Maar gunmetal zou ze nog beter staan, das waar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                              E90 M3 + competition pack.

In het zwart of gunmetal zouden die velgen volgens mij beter tot hun recht komen.
                              Dik! Die velgen als winterwielen en zilverkleurige BBS CH-R'en in 20" voor 't zomerrubber. (lijken er erg hard op, maar zijn POKKEvet qua diepte, en de auto krijgt er een übergeile stance mee).

Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                              zouden dat eigenlijk dezelfde velgen zijn als die zwarte die op die orantje gts M3 limited edition zitten?
                              Ja, maar smaller (dacht ik), zoals de CSL vs. CS velgen (vooraan).

Comment

• Kameraad van me heeft interesse in het kopen van een E46 M3.
                                Maar hij had daarbij nog een vraag:

Zijn die oranje reflectoren vooraan niet eigen aan een Amerikaans model?

Comment

• Inderdaad.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Nummerplaathouder achteraan is ook US spec

Comment

• De wijzerplaten op het boordinstrument zie je ook de dubbele notering miles/km. Dit is duidelijke een US voertuig!

Comment

• Ik ben deze M3 ook gaan bekijken. Is inderdaad een geïmporteerde US-versie. Voor de rest wel proper in orde had ik de indruk. Eigenaar rijdt momenteel trouwens met een E92 M3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door damu Bekijk Berichten
                                          Ik ben deze M3 ook gaan bekijken. Is inderdaad een geïmporteerde US-versie. Voor de rest wel proper in orde had ik de indruk. Eigenaar rijdt momenteel trouwens met een E92 M3.
                                          Thx! Nice to know....

Comment

Working...
                                          X