Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Daar word je stil van.

Comment

• Serieus luid ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Daar word je stil van.
        Wat een kar!

Spijtig dat 'ie even duur is als een GT3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
          + YouTube Video

Daar word je stil van.
          Holy shit!!!

Comment

• Deze namiddag was ik op stap met de M3 en ik stond langs de kant te bellen tot ik plots een luid scherp geluid hoorde die ik meende te herkennen ( venster stond open ) ...
            M3 CSL

Pfffff

Daar kan de sportuitlaat van Porsche niet aan tippen zunne ...

Comment

• Die GTS, man, wat een monster!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                Daar kan de sportuitlaat van Porsche niet aan tippen zunne ...
                Aan da metalig geratel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                  Die GTS, man, wat een monster!
                  De sound is in elk geval al dik in orde!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    De sound is in elk geval al dik in orde!!!
                    Zeg dat wel! Eerste keer dat ik stevast van in't begin fan ben van het geluid van een krachtpatser bij BMW.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                      gisteren met zo'n M3 gereden: conclusie: VanHool made it,
                      't was geen testritje en er kon ook niet echt gereden worden
                      maar ik had echt een "remote" gevoel, no noiz, no feel, vering voelde WEL goed aan
                      weer een "wil ik wel" van mijn lijstje geschrapt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                        maar ik had echt een "remote" gevoel, no noiz, no feel, vering voelde WEL goed aan

Met een M moet je wel eens het kot kunnen opengooien, bochtjes nemen tegen illegale snelheden. En dan heb je een testrit gedaan, je test geen Peugeot he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                          Met een M moet je wel eens het kot kunnen opengooien, bochtjes nemen tegen illegale snelheden. En dan heb je een testrit gedaan, je test geen Peugeot he
                          erken ik ook,
                          maar de uitleg "ge moet die knopkes induwen om wat meer FEEL te hebben"

quality-feel, zitpositie, PDK-boîte etc. : prachtig,
                          maar rijgevoel en noiz: noppes

en ik kwam uit ne stoemen automatique hé, niet da'k daar was met een porsche of zo hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                            Wat bedoel je met dat vetgedrukt stuk?

Comment

• Dat em aanvoelt gelijk nen bus

Comment

• Ha ik dacht al, het kwam over alsof een Van Hool-telg dat testritje maakte en flupke er naast zat

Comment

• een M3 moet je kunnen aftrappen zoals Greg zegt, dan pas weet je wat het is

aan normale snelheden is dat gewoon een posh 3 series

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    een M3 moet je kunnen aftrappen zoals Greg zegt, dan pas weet je wat het is

aan normale snelheden is dat gewoon een posh 3 series
                                    idd,
                                    maar niet met een auto van een maatje

Comment

• iemand die ik ken heeft een bmw M5, deze is op straat aangereden. er was voor 45.000 euro schade!!!
                                      hij zei me dat hij in duitsland 350km/h had gereden met zijn M5, kan dit?(mss echt op de limiet)
                                      hij heeft nu een alpina b7 biturbo gekocht en hij word in juni geleverd.
                                      porsche 4ever
                                      '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichten
                                        hij zei me dat hij in duitsland 350km/h had gereden met zijn M5, kan dit?(mss echt op de limiet)
                                        is ook niet om over te stoefen, t schijnt lopen die dingen 380 ofzo als je echt doortrekt tot het einde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichten
                                          iemand die ik ken heeft een bmw M5, deze is op straat aangereden. er was voor 45.000 euro schade!!!
                                          hij heeft nu een alpina b7 biturbo gekocht en hij word in juni geleverd.

De Vmax van een M5 is op teller is MAX 325 dacht ik.

Comment

Working...
                                          X