Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deze namiddag was ik op stap met de M3 en ik stond langs de kant te bellen tot ik plots een luid scherp geluid hoorde die ik meende te herkennen ( venster stond open ) ...
M3 CSL
Pfffff
Daar kan de sportuitlaat van Porsche niet aan tippen zunne ...
gisteren met zo'n M3 gereden: conclusie: VanHool made it,
't was geen testritje en er kon ook niet echt gereden worden
maar ik had echt een "remote" gevoel, no noiz, no feel, vering voelde WEL goed aan
weer een "wil ik wel" van mijn lijstje geschrapt
maar ik had echt een "remote" gevoel, no noiz, no feel, vering voelde WEL goed aan
Met een M moet je wel eens het kot kunnen opengooien, bochtjes nemen tegen illegale snelheden. En dan heb je een testrit gedaan, je test geen Peugeot he
Met een M moet je wel eens het kot kunnen opengooien, bochtjes nemen tegen illegale snelheden. En dan heb je een testrit gedaan, je test geen Peugeot he
erken ik ook,
maar de uitleg "ge moet die knopkes induwen om wat meer FEEL te hebben"
quality-feel, zitpositie, PDK-boîte etc. : prachtig,
maar rijgevoel en noiz: noppes
en ik kwam uit ne stoemen automatique hé, niet da'k daar was met een porsche of zo hé
iemand die ik ken heeft een bmw M5, deze is op straat aangereden. er was voor 45.000 euro schade!!!
hij zei me dat hij in duitsland 350km/h had gereden met zijn M5, kan dit?(mss echt op de limiet)
hij heeft nu een alpina b7 biturbo gekocht en hij word in juni geleverd.
iemand die ik ken heeft een bmw M5, deze is op straat aangereden. er was voor 45.000 euro schade!!!
hij zei me dat hij in duitsland 350km/h had gereden met zijn M5, kan dit?(mss echt op de limiet)
hij heeft nu een alpina b7 biturbo gekocht en hij word in juni geleverd.
De Vmax van een M5 is op teller is MAX 325 dacht ik.
Comment