Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Daar word je stil van.
    Heerlijke V8! Klinkt een beetje zoals de mijne, koudstart moet ook ongelofelijk luid zijn.

Hier is een gewone M3 sound rommel tegen.

Dat vogeltje dat begint te fluiten nadat ie passeert

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
      gisteren met zo'n M3 gereden: conclusie: VanHool made it,
      't was geen testritje en er kon ook niet echt gereden worden
      maar ik had echt een "remote" gevoel, no noiz, no feel, vering voelde WEL goed aan
      weer een "wil ik wel" van mijn lijstje geschrapt
      Rij met die zelfde M en de eigenaar eens mee op de ring , ik ben daar toen serieus van verschoten .

Comment

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Daar word je stil van.
        Idd een van de mooiste motor geluiden..

Comment

+ YouTube Video

Daar word je stil van.
          Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
          Idd een van de mooiste motor geluiden..
          Motor klinkt inderdaad beestig! Maar voor mij kan de sound nog altijd niet tippen aan dit:

BMW M3 CSL accelerates round a corner. Same car as previous video 'BMW M3 CSL acceleration near the Nurburgring'. Car now has a Supersprint lightweight raci...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
            Motor klinkt inderdaad beestig! Maar voor mij kan de sound nog altijd niet tippen aan dit:

http://www.youtube.com/watch?v=zhFG2...os=3EIxjHZMwRs
            Nothing beats the sound of a BMW M3 CSL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
              Nothing beats the sound of a BMW M3 CSL
              wanneer gaan ze nog eens iets maken met zo'n immens brute intake sound?

Comment

• Ooit al eens een M635CSi full blast gehoord ?
                1984 BMW M635CSi F u n
                1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                  Nothing beats the intake sound of a BMW M3 CSL
                  Uitlaatsound is niet mooi vind ik. Op mijn school staat er soms één, en als die traag wegrijdt klinkt dat echt slecht langs achter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk Berichten
                    Ooit al eens een M635CSi full blast gehoord ?
                    be my guest

335i maakt trouwens ook een prachtig inlaatgeluid, zeer turbine-like en toch lekker mechanisch

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Uitlaatsound is niet mooi vind ik. Op mijn school staat er soms één, en als die traag wegrijdt klinkt dat echt slecht langs achter.
                    zelfde einddemper als de E46 M3

klinkt idd slecht stock, er kan veel meer uitgehaald worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten

http://www.youtube.com/watch?v=zhFG2...os=3EIxjHZMwRs
                      Like duh.

Comment

Ooit al eens een M635CSi full blast gehoord ?
                        Of een M1. (ongeveer dezelfde motor zeker?)

+ YouTube Video

Door merg en been...

Comment

• BMW straight-six

prachtig filmpje Phil!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            be my guest

335i maakt trouwens ook een prachtig inlaatgeluid, zeer turbine-like en toch lekker mechanisch
                            I scratch your back sometime, you scratch mine

Is inderdaad min of meer dezelfde motor als in een M1 (wel met Motronic en wet sump, simplex chain en nog wat dingetjes), en klinkt ook wel ietsje minder agressief dan in die M1 video (maar da's dan ook een ProCar en geen stock M1), maar het blijft toch iedere keer de moeite.

Ik zit altijd met een dikke smile achter het stuur, dat is een feit
                            1984 BMW M635CSi F u n

Comment

+ YouTube Video

Door merg en been...

Zou ik mijn E36 M3 3.0 ook zo kunnen laten klinken?
                              Last edited by BMWMB; 03/05/2010, 21:51.
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

I scratch your back sometime, you scratch mine

Is inderdaad min of meer dezelfde motor als in een M1 (wel met Motronic en wet sump, simplex chain en nog wat dingetjes), en klinkt ook wel ietsje minder agressief dan in die M1 video (maar da's dan ook een ProCar en geen stock M1), maar het blijft toch iedere keer de moeite.

Ik zit altijd met een dikke smile achter het stuur, dat is een feit
                                we gaan eens afspreken, probleem is dat mijn moeder er meestal mee weg is..

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Zou ik mijn E36 M3 3.0 ook zo kunnen laten klinken?
                                gelijkaardig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  we gaan eens afspreken, probleem is dat mijn moeder er meestal mee weg is..
                                  Geen zorgen, het past wel eens, heb het de komende tijd zelf nogal druk, en staat momenteel ook in de garage voor het een en ander
                                  1984 BMW M635CSi F u n

Comment

+ YouTube Video

Door merg en been...
                                    man man man

Comment

• qua geluid vind ik een good old M20 toch nog een van de zaligste dingen. Zo smooth en zuiver 6cil geluid, superzalig
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                        qua geluid vind ik een good old M20 toch nog een van de zaligste dingen. Zo smooth en zuiver 6cil geluid, superzalig
                                        Ik heb 1 keer met een E30 meegereden: de 320i van Fiddy. Ik was echt onder de indruk van hoe goed dat klinkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                          qua geluid vind ik een good old M20 toch nog een van de zaligste dingen. Zo smooth en zuiver 6cil geluid, superzalig
                                          very true !

Comment

Working...
                                          X