Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Nice! Gaat vlot hoewel ik toch ook vind dat ie wat veel risico neemt bij rotswanden etc... Eens je ermee wegbent valt ie redelijk makkelijk te driften maar het punt van overgave loert toch ook wel eens en het hoeft niet eens aan jezelf te liggen of het gaat mis...
Desalniettemin knap, ik had het filmpje nog niet gezien. Ik ga nu wel instappen en rijden.
Comment
-
Vanmiddag deze zien rijden.. Verdomd geil in het rood!
Klik
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenVanmiddag deze zien rijden.. Verdomd geil in het rood!
Klik
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
Tis al te lang geleden bij mijOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichtenis hij niet sneller als hij die bochten gewoon neemt?Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichtenferdinand?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichtenis hij niet sneller als hij die bochten gewoon neemt?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichtenis hij niet sneller als hij die bochten gewoon neemt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichtenferdinand?Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenMooie degelijke familiewagen, maar de wegligging is toch beduidend minder dan die van zijn naaste concurrent de Skoda Superb, de referentie in zijn klasse.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten2 druppels
Comment
Comment