Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dan is me dit toch eigenlijk liever...

Al is de kleur een beetje flets...

Jammer dat 't goudbruin Individual niet beschikbaar is op de X5M. Wel zimt, en da's pokkeknap

Comment

• kaneel

(wel ewa fel, zoals bijna altijd op foto, feller dan in realiteit)

Check die stiksels op de laatste foto.

Comment

• Bovenstaande interieur in een X5, deze uitvoering : carbon + chrome line.

Wel liefst ook de X5M velgen, deze vind ik te shiny.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Neen, nog steeds niet.
          Ik had enkele weken geleden afgesproken om 'm gaan te halen toen bleek dat de batterij stuk was. Ik heb ondertussen een nieuwe batterij gekocht en bij de carrossier afgezet, maar ik heb nog geen tijd gehad om 'm gaan te halen. Hij zou nochtans naar de keuring moeten...
          In Halen bij Van Osch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Helemaal in de mode.

Helemaal niet mijn smaak.
            weg stijl, weg klasse
            Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Als je op de e403 richting kortrijk rijdt, tussen afrit Roeselare haven en Roeselare/Izegem, kan je op de rechterkant op de parking van het bedrijf met een in-hout-afgewerkte gevel bijna elke dag een zilvergrijze M5 Touring zien
              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                In Halen bij Van Osch?
                Neen, bij een plaatselijke carrossier.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  Competition (Styling 359) vs Styling 220

Banden zijn anders en ik blijf er bij dat de Competition velgen kleiner lijken.

Die op de E90 zijn sowieso duizend keer knapper. Nooit echt fan geweest van de M-velgen op de E92.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Bovenstaande interieur in een X5, deze uitvoering : carbon + chrome line.

Wel liefst ook de X5M velgen, deze vind ik te shiny.
                    In bornem staat dan jou droom X5M als testwagen
                    Als ik de tijd vind passeer ik er en maak ik wat foto's voor je

Comment

• voor mij een azurit schwarz m3 met merino leer of een monte carlo blue edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                        In bornem staat dan jou droom X5M als testwagen
                        Als ik de tijd vind passeer ik er en maak ik wat foto's voor je
                        Deze?

Trouwens, ligt het aan mij of zijn de buitenste uitlaten zwarter dan de binnenste?

Comment

• klopt

klepjes in de uitlaten

niet zozeer qua sound maar volgens BMW heeft het ook te maken met tegendruk en dergelijke

op onze 335i geeft dat 0,0 problemen als je de connector uittrekt zodat hij altijd open staat. luidere en natuurlijkere sound is het resultaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                            Deze?

Trouwens, ligt het aan mij of zijn de buitenste uitlaten zwarter dan de binnenste?
                            Jep!
                            Je was er blijkbaar ook op die BMW-dag voor 'kom op tegen kanker'
                            Waren de pannenkoekjes van mijn schoonmoeder wat lekker?

Comment

• Dat zijn kleppen in de uitlaat die niet permanent open staan.. daarom de ene wat vuiler dan de andere

Edit: blijkbaar wat te laat. tstaat al op de vorige pagina

Comment

Jep!
                                Je was er blijkbaar ook op die BMW-dag voor 'kom op tegen kanker'
                                Waren de pannenkoekjes van mijn schoonmoeder wat lekker?
                                Inderdaad.

Ik heb niet eens pannekoeken zien staan! Dat hamburgerkot was meer mijn goesting.

Comment

Inderdaad.

Ik heb niet eens pannekoeken zien staan! Dat hamburgerkot was meer mijn goesting.
                                  Pannekoeken kon je in het magazijn krijgen
                                  Ook testritjes gedaan?

Comment

Pannekoeken kon je in het magazijn krijgen
                                    Ook testritjes gedaan?
                                    Jup. 530d, Z4 35i, X5 en E93 320d. Toch aangenaam verrast van de eerste 2. Heb jij er gedaan?

Comment

Jup. 530d, Z4 35i, X5 en E93 320d. Toch aangenaam verrast van de eerste 2. Heb jij er gedaan?
                                      Had tijdens mijn vakantiewerk al met alles gereden dus gaf ik liever de kans aan anderen om eens te rijden

Comment

• Lekker dat driver-carbon pakketje: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...5&pageNumber=2

Comment

• hahaha http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...&pageNumber=15

Comment

Working...
                                          X