Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
    Is nu toch al aardig gestript? Hij moet wel nog streetlegal zijn ook natuurlijk.

Ik snap die heisa om die GPS echt niet! Precies of niemand vindt nog z'n baan zonder GPS!
    gaat de auto ineens slechter rijden als er een iDrive inzit dat merk je nooit

het is en blijft een straatauto, BMW had nog veel extremer kunnen gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
      ///Minder
      Nah! Less is ///More!
      Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
        Nah! Less is ///More!
        Dat zeg je nu .
        Maar ik ben zeer tevreden dat er in de CSL een radio en airco zit .
        Beide waren één van de weinige opties en er zijn niet veel CSL's zonder deze verkocht .
        Als je zoveel geld geeft (als je ze nieuw koopt) heb je toch graag enige vorm van luxe .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
          Dat zeg je nu .
          Beide waren één van de weinige opties en er zijn niet veel CSL's zonder deze verkocht .
          Als je zoveel geld geeft (als je ze nieuw koopt) heb je toch graag enige vorm van luxe .
          True, die M3 GTS is zeker en vast niet de meest ideale zet van BMW neem ik aan. Hij is wel hardcore en doelt misschien wel op circuit-gebruik, maar de enkele kilo's van die 2 opties meer zouden de prestaties nu niet echt verslechteren imho. Maar ja, als dat spel maar verkoopt zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
            True, die M3 GTS is zeker en vast niet de meest ideale zet van BMW neem ik aan. Hij is wel hardcore en doelt misschien wel op circuit-gebruik, maar de enkele kilo's van die 2 opties meer zouden de prestaties nu niet echt verslechteren imho. Maar ja, als dat spel maar verkoopt zeker?
            Tis al uitverkocht, dus waarom er nog over mekkeren? De gelukkige eigenaars zullen hun plan er wel mee trekken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
              Tis al uitverkocht, dus waarom er nog over mekkeren? De gelukkige eigenaars zullen hun plan er wel mee trekken.
              Lees:

fo·rum (het; meervoud: fora, forums; verkleinvorm: forumpje)

1
              website waar men informatie of meningen kan uitwisselen over een bepaald onderwerp
              ▲ betekenisverwante termen
              synoniem(en): internetforum

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
                Dat zeg je nu .
                En lukt het zonder GPS? Of vind je de circuits dan ook niet?

Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                Niet de meest ideale zet... I mean LOL !!!!

Comment

• Dat er standaard geen GPS in zo'n wagen zit maakt toch niets uit. Als je een bestemming niet weet liggen, dan neem je toch een tomtom of iets dergelijks. Onoverkomenlijk is het dus niet. Ook vind ik het dashboard strakker zonder die bult, of 'voederbak' zoals Spillies dat noemt.

Wel is het zo dat als het optioneel aangeboden moest worden, het wel degelijk dikwijls zou genomen worden. De CSL destijds werd ook bijna altijd met airco en radio gekozen.
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                    En lukt het zonder GPS? Of vind je de circuits dan ook niet?
                    GPS bij BMW omvat de hele iDrive computer.. dat is iets wat ik niet meer kan missen

Comment

• Als je geen GPS en dus ook geen iDrive hebt, dan heb je wel nog alle andere functies. Enkel kan je ze oproepen via de radio of het kleine schermpje tussen de toerenteller en snelheidsmeter. De Idrive is enkel een scherm waarop deze functies gecentraliseerd en iets anders afgebeeld staan, maar is ook niet meer dan dat.
                      OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        Als je geen iDrive hebt, dan heb je wel nog alle functies. Enkel kan je ze oproepen via de radio of het kleine schermpje tussen de toerenteller en snelheidsmeter. De Idrive is enkel een scherm waarop deze functies gecentraliseerd en iets anders afgebeeld staan, maar is ook niet meer dan dat.
                        Alsof ik dat niet weet

Comment

• Waarom noem je dat scherm dan een computer?
                          OO 00 OO

Comment

Waarom noem je dat scherm dan een computer?
                            Omdat een computer basisgegevens verwerkt tot bruikbare en bekijkbare informatie?

Operating system zou betere woordkeuze zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              GPS bij BMW omvat de hele iDrive computer.. dat is iets wat ik niet meer kan missen
                              behalve de GPS zelf, kan je alle andere opties via andere bedieningsinstrumenten gebruiken...

Comment

Waarom noem je dat scherm dan een computer?
                                Hoe zou je het anders noemen?

Zitten handige functies in zo'n stopwatch, journey computer, traffic, weer, etc etc

is gewoon veel netter en overzichtelijker, vooral de telefoon functie

Comment

• Het is iderdaad veel netter en overzichtelijker, maar al die functies heb je ook zonder iDrive.
                                  Kan je ook het weer zien op de iDrive? Dat wist ik niet?
                                  OO 00 OO

Comment

Het is iderdaad veel netter en overzichtelijker, maar al die functies heb je ook zonder iDrive.
                                    Kan je ook het weer zien op de iDrive? Dat wist ik niet?
                                    op die nieuwe zit er zelfs internet

Comment

• Met zo'n M3 GTS moet je rijden, niet internetten...
                                      OO 00 OO

Comment

Met zo'n M3 GTS moet je rijden, niet internetten...
                                        ik zou hem alleen gebruiken om naar Knokke, PC Hooftstraat en Düsseldorf mee te rijden

dan kan ik ook meteen kijken via de iDrive hoeveel keer ik ben gespot!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          ik zou hem alleen gebruiken om naar Knokke, PC Hooftstraat en Düsseldorf mee te rijden

dan kan ik ook meteen kijken via de iDrive hoeveel keer ik ben gespot!

Comment

Working...
                                          X