Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenSchitterende velg.
Comment
-
Daarnet een witte E93 M3 gezien. Valt mij beetje tegen eigenlijk, snoet is prachtig, maar dat gat en klapdak maken dat hij zo uit proportie valt in profiel.
Is er eigenlijk ooit sprake geweest van een E9x M3 Touring? 'k Zie niet in waarom de '5 wel in Touring verkrijgbaar is en de '3 niet. Als je naar Audi kijkt is de RS4 Avant ook de meest gekozen versie hé... Thoughts, anyone?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenDaarnet een witte E93 M3 gezien. Valt mij beetje tegen eigenlijk, snoet is prachtig, maar dat gat en klapdak maken dat hij zo uit proportie valt in profiel.
Is er eigenlijk ooit sprake geweest van een E9x M3 Touring? 'k Zie niet in waarom de '5 wel in Touring verkrijgbaar is en de '3 niet. Als je naar Audi kijkt is de RS4 Avant ook de meest gekozen versie hé... Thoughts, anyone?
Zoja , is van de bazin van de Speelplaneet in Kortrijk/Stasegem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenIn het Kortrijkse ?
Zoja , is van de bazin van de Speelplaneet in Kortrijk/Stasegem
Er zat een vrouw achter 't stuur, ja .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenIs er eigenlijk ooit sprake geweest van een E9x M3 Touring? 'k Zie niet in waarom de '5 wel in Touring verkrijgbaar is en de '3 niet. Als je naar Audi kijkt is de RS4 Avant ook de meest gekozen versie hé... Thoughts, anyone?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenWel van die lompe ondingen maken als de X5 en X6 M, maar aan belangrijke auto's zoals de M3 CSL, M3 Touring en Z4 M wordt geen aandacht besteed. Gelukkig dat er toch nog een M-variant van de 1-Reeks komt...
Maar ja, X5 en X6 M is echt iets voor de Amerikanen hé. Dikke, zware bakken met dikke benzinemotoren... Als ze 't verkocht krijgen kun je hen geen ongelijk geven hé (al moet ik er persoonlijk ook niet van weten hoor ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenGelukkig dat er toch nog een M-variant van de 1-Reeks komt...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenCouldn't agree more .
Maar ja, X5 en X6 M is echt iets voor de Amerikanen hé. Dikke, zware bakken met dikke benzinemotoren... Als ze 't verkocht krijgen kun je hen geen ongelijk geven hé (al moet ik er persoonlijk ook niet van weten hoor ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenZe mogen zoiets zeker maken van mij. Maar hang er dan aub geen M-badge op.
Maar ja, een naam verkoopt hé... 't Is al marketing, jammer genoeg .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenWel van die lompe ondingen maken als de X5 en X6 M, maar aan belangrijke auto's zoals de M3 CSL, M3 Touring en Z4 M wordt geen aandacht besteed. Gelukkig dat er toch nog een M-variant van de 1-Reeks komt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenLeuker dan op z'n 'Europees' (als er al zoiets bestaat) imho.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Nog eens van onder het stof halen. E39 M5 en een kerel met een behoorlijke car control :
+ YouTube Video
Ooit !
Comment
Comment