Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
    Ik ben na vandaag voor 95% zeker dat het een N55 motor is
    Onmogelijk. Het moet een S motor zijn
    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
      Onmogelijk. Het moet een S motor zijn
      Een evolutie van de S54

Comment

En vandaag nog is bij een betrouwbaardere bron gaan horen.
        De motor is dus geen N55 , maar de N54T van de Z4 35is met ongeveer 10 a 20 pk meer!
        Nu ben ik 100% zeker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
          De motor is dus geen N55 , maar de N54T van de Z4 35is met ongeveer 10 a 20 pk meer!
          Nu ben ik 100% zeker

ze zullen er wel iets speciaals van maken hoop ik

is er al een interne motorcode bekend?

Comment

Nu ben ik 100% zeker
            WB did it again!

Zotte kerel, ik wou dat ik ook goeie oren had. Ik hoor echt zeer moeilijk verschillen.

Dus iets van een 350pk ofzo in een 1-reeks? Goed zot! Hopelijk kunnen ze hem voldoende extra karakter meegeven tov een 135i!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

Blaky

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

Ik ga morgen eens neuzen op de computer of ik iets van nieuwe motorcodes tegenkom...
                Vandaag eens stukje met de Z4 35is gereden! DE motor voor die wagen IMO

Comment

• Zo de maks da gij daar precies kind aan huis zijt, omdat uw ma op de it dienst werkt. Zou er ook wel hele dagen rond hangen
                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                    Zo de maks da gij daar precies kind aan huis zijt, omdat uw ma op de it dienst werkt. Zou er ook wel hele dagen rond hangen
                    Ben er momenteel aan het werk he
                    Maar in de werkplaats enz ben ik idd kind aan huis. Als ik niet weet wat doen bol ik ff tot daar om een babbeltje te slaan met de mechaniekers

Comment

Ben er momenteel aan het werk he
                      Maar in de werkplaats enz ben ik idd kind aan huis. Als ik niet weet wat doen bol ik ff tot daar om een babbeltje te slaan met de mechaniekers
                      Wel zalig, bv door mijn ma ben ik kind aan huis bij het fornuis. Toch iets minder uitdagend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                        WB did it again!

Zotte kerel, ik wou dat ik ook goeie oren had. Ik hoor echt zeer moeilijk verschillen.

Dus iets van een 350pk ofzo in een 1-reeks? Goed zot! Hopelijk kunnen ze hem voldoende extra karakter meegeven tov een 135i!
                        Heb eens een gechipte 135i gezien tot 420 pk en over de 600 Nm... niet normaal hoe dat vloog Maar bij de 1 M Coupé zal het vooral om de rijdynamiek gaan ipv straight-line performance.

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                        Blaky

Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                        Ik ga morgen eens neuzen op de computer of ik iets van nieuwe motorcodes tegenkom...
                        Vandaag eens stukje met de Z4 35is gereden! DE motor voor die wagen IMO
                        N54 is imo een van de beste BMW motoren van het afgelopen decennia. Hopelijk maken ze er een speciale M-variant van.

Alleen S54 kunnen ze hem niet noemen Ik ben benieuwd!

Comment

• Comment

• :drooool:

Comment

• Comment

• Comment

• e36 heeft toch het minste "wow" effect eh. Hij onderscheidt zich ook maar amper van de gewone e36 modellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                    e36 heeft toch het minste "wow" effect eh. Hij onderscheidt zich ook maar amper van de gewone e36 modellen.
                                    Tot je er eens mee rijd dan komt dat wow effect vrij vlug

Comment

• IMHO is een E36 wel een erg vet Track-Beest! Perfect gewicht - vermogen verhouding. Voor een uiterst voordelig prijskaartje.
                                      U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• uiteraard begrijp me niet verkeerd. ik heb het puur op de looks

Comment

• Ik vind de E36 M3 nog steeds de knapste M3.

Comment

Working...
                                          X