Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenOnmogelijk. Het moet een S motor zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenIk ben na vandaag voor 95% zeker dat het een N55 motor is
De motor is dus geen N55 , maar de N54T van de Z4 35is met ongeveer 10 a 20 pk meer!
Nu ben ik 100% zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenIk ben na vandaag voor 95% zeker dat het een N55 motor isOorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenEn vandaag nog is bij een betrouwbaardere bron gaan horen.
De motor is dus geen N55 , maar de N54T van de Z4 35is met ongeveer 10 a 20 pk meer!
Nu ben ik 100% zeker
ze zullen er wel iets speciaals van maken hoop ik
is er al een interne motorcode bekend?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenEn vandaag nog is bij een betrouwbaardere bron gaan horen.
Nu ben ik 100% zeker
Zotte kerel, ik wou dat ik ook goeie oren had. Ik hoor echt zeer moeilijk verschillen.
Dus iets van een 350pk ofzo in een 1-reeks? Goed zot! Hopelijk kunnen ze hem voldoende extra karakter meegeven tov een 135i!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Vandaag eens stukje met de Z4 35is gereden! DE motor voor die wagen IMO
Comment
-
Zo de maks da gij daar precies kind aan huis zijt, omdat uw ma op de it dienst werkt. Zou er ook wel hele dagen rond hangenOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenZo de maks da gij daar precies kind aan huis zijt, omdat uw ma op de it dienst werkt. Zou er ook wel hele dagen rond hangen
Maar in de werkplaats enz ben ik idd kind aan huis. Als ik niet weet wat doen bol ik ff tot daar om een babbeltje te slaan met de mechaniekers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenBen er momenteel aan het werk he
Maar in de werkplaats enz ben ik idd kind aan huis. Als ik niet weet wat doen bol ik ff tot daar om een babbeltje te slaan met de mechaniekers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenWB did it again!
Zotte kerel, ik wou dat ik ook goeie oren had. Ik hoor echt zeer moeilijk verschillen.
Dus iets van een 350pk ofzo in een 1-reeks? Goed zot! Hopelijk kunnen ze hem voldoende extra karakter meegeven tov een 135i!
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenBlaky
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenIk ga morgen eens neuzen op de computer of ik iets van nieuwe motorcodes tegenkom...
Vandaag eens stukje met de Z4 35is gereden! DE motor voor die wagen IMO
Alleen S54 kunnen ze hem niet noemen Ik ben benieuwd!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtene36 heeft toch het minste "wow" effect eh. Hij onderscheidt zich ook maar amper van de gewone e36 modellen.
Comment
Comment