Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenZou me sterk lijken...
D'ieteren = 'private importeur' <--> Bornem = NSC van BMW AG
Comment
-
De EU richtlijn stelt toch dat elke wagen die in een land van de EU kan ingeschreven worden, in elk ander land van de EU legaal op de baan moet kunnen?Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
als uw wagen legaal op de baan kan, kan hij ook ingeschreven worden. En als uw wagen ingeschreven kan worden betekent dat normaal gezien dat ie legaal op de baan kan, niet?Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
'k zie niet in waarom BMW geen Europese goedkeuring zou krijgen? Die zal wel 't zelfde ref.nr. als een gewone M3 met een aanvulling.
Elke auto die een Europese goedkeuring heeft mag in elk land van de Europese unie worden ingeschreven.
Dit gaat dan enkel over voertuigen die zo af fabriek geleverd zijn en dus geproduceerd zijn volgens wat er in het pvg voor dat voertuig omschreven staat.
Comment
-
Die achterspoiler zal wel nodig zijn, maar ik vind 'm zo lelijk voor deze M3.
Dat neemt natuurlijk niet weg ik dit een hemels machien vind.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDie achterspoiler zal wel nodig zijn, maar ik vind 'm zo lelijk voor deze M3.
Dat neemt natuurlijk niet weg ik dit een hemels machien vind.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenAls ik daarmee wat rondjes mocht rijden, ze zouden mij daar moeten uitlepelen denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWelke Porsche heeft een volledige uniball ophanging?
Gedeeltelijk toch wel? Had de 996 GT3 RS (en ergens één of andere GT2 ook ofzo) geen ball joints op bepaalde plaatsen, waar de gewone 911 daar rubbers had?
Comment
-
Comment