Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Mjah, toch vreemd dat sommige Porsches met uniball wel te homologeren vallen, en die GTS dan niet?
    Welke Porsche heeft een volledige uniball ophanging?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
      Zou me sterk lijken...

D'ieteren = 'private importeur' <--> Bornem = NSC van BMW AG
      d ieteren heeft er dan ook niks mee te maken. Bij Porsche gaat het om een EU homologatie.

Comment

• De EU richtlijn stelt toch dat elke wagen die in een land van de EU kan ingeschreven worden, in elk ander land van de EU legaal op de baan moet kunnen?
        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Zijn op de baan kunnen en in dat land ingeschreven kunnen worden geen 2 verschillende begrippen?
          U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• als uw wagen legaal op de baan kan, kan hij ook ingeschreven worden. En als uw wagen ingeschreven kan worden betekent dat normaal gezien dat ie legaal op de baan kan, niet?
            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Erm neen. Er zijn wel degelijk verschillen. Denk maar aan autoruiten. Vergelijk bijvb. Spanje met België.

Comment

• Dat zeg ik ook niet. Maar daar had je het ook niet over in uw eerste post.

Comment

• Een Bulgaar mag met zijn wagen ingeschreven te Bulgarije in België rondrijden. Ook al zou die wagen niet conform zijn met de Begische wetgeving als hij die in België zou wensen in te schrijven.

Comment

• Comment

• Damn na het zien van dit fotoke ga ik lekker dromen deze nacht

Comment

• 'k zie niet in waarom BMW geen Europese goedkeuring zou krijgen? Die zal wel 't zelfde ref.nr. als een gewone M3 met een aanvulling.

Elke auto die een Europese goedkeuring heeft mag in elk land van de Europese unie worden ingeschreven.
                        Dit gaat dan enkel over voertuigen die zo af fabriek geleverd zijn en dus geproduceerd zijn volgens wat er in het pvg voor dat voertuig omschreven staat.

Comment

• Die achterspoiler zal wel nodig zijn, maar ik vind 'm zo lelijk voor deze M3.

Dat neemt natuurlijk niet weg ik dit een hemels machien vind.
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Die achterspoiler zal wel nodig zijn, maar ik vind 'm zo lelijk voor deze M3.

Dat neemt natuurlijk niet weg ik dit een hemels machien vind.
                            Ja hè.

Comment

• veeeeel lekkerder zonder spoiler

Comment

• Mooi, maar net iets te braaf. Ik had eerder gedacht aan een ingewerkte spoiler a la CSL.
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Als ik daarmee wat rondjes mocht rijden, ze zouden mij daar moeten uitlepelen denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                      Als ik daarmee wat rondjes mocht rijden, ze zouden mij daar moeten uitlepelen denk ik.
                                      Bij mij zou het zo zijn: "Neeeeee, ik wil er niet uit! Neeeee, laat mij!"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Welke Porsche heeft een volledige uniball ophanging?
                                        Vollédig? Geen enkele, denk ik?

Gedeeltelijk toch wel? Had de 996 GT3 RS (en ergens één of andere GT2 ook ofzo) geen ball joints op bepaalde plaatsen, waar de gewone 911 daar rubbers had?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                          Ja hè.

Veel knapper

Comment

Working...
                                          X