Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja, ik snap het nut van dit commentaar ook niet ... Dat is toch net het punt van een speciaal model, het mag allemaal wat opzichtiger? Dan kan je net hetzelfde zeggen van de brede wielkasten van een RS4, op een normale A4 zou dat ook niet staan..
Ja, ik snap het nut van dit commentaar ook niet ... Dat is toch net het punt van een speciaal model, het mag allemaal wat opzichtiger? Dan kan je net hetzelfde zeggen van de brede wielkasten van een RS4, op een normale A4 zou dat ook niet staan..
Awel, ik vind van wel.
Als een 'gewone' A4 (met 2.0 tdi erin bvb) er uitziet als een RS4. Dan is daar puur op uiterlijk vlak toch niks mis mee? Net hetzelfde voor een M3 replica. Als dat proper en professioneel gedaan is heb ik daar totaal geen problemen mee. M3 of RS logo's laat je dan best wel achterwege, want dan ben je eigenlijk wel aan het 'liegen' hé.
Enfin, da's mijn mening daarover hé.
Nu, om terug te komen op die M3 GTS. Als ik die voor de eerste keer in de rapte zo zag (zeker die versie met die opzichtige zwarte spoiler) moest ik meteen denken aan één of andere getunede E92 320d ofzo. Oranje is echt wel zo'n tuningkleur, en die spoiler is al helemaal tuningspul vind ik.
Moest die M3 GTS er nooit gekomen zijn, en moest iemand zijn 320d zo gemaakt hebben. Ik denk dat 'ie eerder negatieve reacties zou krijgen, vooral op die kleur dan. ... Dat bedoelde ik dus.
Nog enkele foto's van M3 , normaal gezien staat deze op 19" Lowenharts maar voor controle op originele 18" velgen en originele uitlaat er (tijdelijk ) onder.
Comment