Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tja, ik herinner mij het vertrek nog opdie parking
2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.) https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... " Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje... http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld Rekening nummer:Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
9 kg lichter dan stock uitlaat en er vallen bedragen van +/- 3k euro.
En wat kost een complete Akrapovic lijn? (zonder collector) Wel nog wat meer, maar voor iemand die een M3 van een degelijke uitlaat wil voorzien niet zo héél veel meer, denk ik dan.
Don't know. Mocht ik M3-rijder zijn en ik wou een andere uitlaat (I prolly would), dan zou ik voor 3k EUR niet bij BMW PP gaan shoppen... 't Is goed (zéér goed) dat ze zo'n lijn hebben (en dat er met mondjesmaat ook technische artikelen komen en niet enkel zaken die 't optische aanpakken) en 't inspireert zelfs andere merken want Mercedes-Benz komt nu met de MercedesSport lijn die een beetje hetzelfde doet ... maar de (technische) producten mogen wat mij betreft toch nog een registertje meer open trekken. Bijvoorbeeld hun OEM chiptuning: veel te duur voor te weinig vermogenswinst... imo.
Ben benieuwd. Maar 3000 euro voor een einddemper is er los over.
Eigenlijk moet dat er standaard op zitten. Beetje zoals Porsche en hun PSE, ze weten dat iedereen het gaat nemen en net daarom vragen ze er een premium voor..
Je ziet dat trouwens bij meerdere merken terug komen, en ik blijf nu alleen binnen het uitlaten-thema, maar zelfs op een Corvette (alleen de gewone) heb je een 'Performance exhaust' als optie.
'k Denk ook dat ze een aandeel willen in de aftermarket..
Comment