Zal wel nen total loss zijn zeker aangezien de auto in brand stond?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MCLAREN Lovers
Collapse
X
-
-
De zilveren F1 die in Amerika in brand was gevlogen, zal binnen dit en enkele weken/maanden terug rondrijden. Alles is te maken bij zo'n wagens, waarde is zo hoog dat het zo goed als onmogelijk is om ze af te schrijven.
En afgaande op de foto lijkt dat levensgevaarlijke ongeval behoorlijk overdreven. Meldingen van de hele zijkant totaal verwrongen, deuren eruitgesneden om hem te bevrijden,...Ik denk (en hoop) het niet.
RA is ondertussen zelfs al uit het ziekenhuis blijkbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk BerichtenRowan Atkinson heeft blijkbaar gisteren avond zennen McLaren bij elkaar gereden op de A605 in de buurt van Peterborough
hij is in orde, staat van de wagen, nog af te wachten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenOk, eerste foto was duidelijk een flatterende hoek.
Nja, zo lang het hoofdzakelijk pijn doet in de portefeuille valt het nog mee zeker?
ouch,
maar ja, met de waarde dat ze nu hebben zal er wel "een nief chassis'ke" afkunnen zeker
Comment
-
Ivm de waarde: normaal gezien wel, zoals gezegd is de zilveren F1 ondertussen ook bijna opnieuw klaar.
Als ik 1 van de F1-freaks op PH mag geloven zijn er nog maar 5 wagens afgeschreven:- prototype dat vuur vatte in de woestijn
- crashtest-wagen
- 1tje in het Midden-oosten die vakkundig in friet werd gereden door een onderhoudsmecanieker
- Pitchesrieder
- Iemand die geen zin had om te wachten op de herstelling en een nieuwe gekocht heeft in de plaats
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenIvm de waarde: normaal gezien wel, zoals gezegd is de zilveren F1 ondertussen ook bijna opnieuw klaar.
Als ik 1 van de F1-freaks op PH mag geloven zijn er nog maar 5 wagens afgeschreven:- prototype dat vuur vatte in de woestijn
- crashtest-wagen
- 1tje in het Midden-oosten die vakkundig in friet werd gereden door een onderhoudsmecanieker
- Pitchesrieder
- Iemand die geen zin had om te wachten op de herstelling en een nieuwe gekocht heeft in de plaats
ben niet 100% zeker dat het een F1 was maar aangezien ze er met 3 in zaten...
Comment
Comment