Oorspronkelijk geplaatst door nico911
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MCLAREN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk BerichtenDeze ook gespot in Nevele, perso was iets van 9-GSC- 001 of wat in die aard.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk BerichtenVanaf volgende maand staat deze op de oprit bij een zeer goede vriend! (Naast zijn 430 scuderia, Abarth esse esse en 535D)
Ben benieuwd op Francorchamps!
Trouwens, binnenkort heeft hij ook een 458 challenge puur voor circuitgebruik. Ben benieuwd om te kunnen vergelijken!
Comment
-
We hebben de eer op Auto55.be een knappe fotoreeks van Tomirri te mogen publiceren. Deze fotograaf werd door McLaren gevraagd om een exclusieve, op vijf exemplaren gelimiteerde High Sport editie te fotograferen.
Bekijk de exclusieve fotospecial hier!
Comment
-
Ik vind dat de MP4 toch mooier wordt met de tijd! http://www.youtube.com/watch?v=gVGlq...4&feature=plcp
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenWelke motor zit er in deze Mclaren? Mercedes?
Comment
-
Blijkbaar zal de F1 GT te zien zijn op het autosalon in Brussel !
Het is de groene, chassis 56XP GT, het prototype van McLaren dus. Gezien er maar drie van zijn (de andere twee in Brunei en Japan) is het een must om te gaan.
Ik ga, het zal nu of nooit zijn om die wagen te zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenBlijkbaar zal de F1 GT te zien zijn op het autosalon in Brussel !
Het is de groene, chassis 56XP GT, het prototype van McLaren dus. Gezien er maar drie van zijn (de andere twee in Brunei en Japan) is het een must om te gaan.
Ik ga, het zal nu of nooit zijn om die wagen te zien.
Comment
Comment