Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MCLAREN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
    Gisterenmiddag mijn eerste MP4-12 zien rondrijden op belgische perso plaat. een zilvergrijze in Nazareth.
    Deze ook gespot in Nevele, perso was iets van 9-GSC- 001 of wat in die aard.

Comment

• inderdaad nrplaat was zoiets; helaas geen foto´s

Comment

• Niet dat ik het niet kan appreciëren maar ge ziet dus geen bal van die auto hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk Berichten
          Deze ook gespot in Nevele, perso was iets van 9-GSC- 001 of wat in die aard.
          Dat is een gele
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk Berichten
            Vanaf volgende maand staat deze op de oprit bij een zeer goede vriend! (Naast zijn 430 scuderia, Abarth esse esse en 535D)

Ben benieuwd op Francorchamps!
            Gisteren eens kunnen rijden met de MP4 van een vriend na al verschillende keren meegereden te hebben. Ik moet zeggen supersnel en turbo's die aanslaan kunnen verraderlijk zijn in het gewone verkeer. Op "track" stand van het ESP, doorslippen in de eerste 3 versnellingen: geen gemakkelijke auto om mee te rijden. Ook de lepels om te schakelen zijn niet zo makkelijk om te bedienen in vergelijking met de 430 scuderia. Mijn voorkeur toch nog altijd de scuderia: makkelijker om mee te rijden en je voelt beter wat de auto gaat doen, ondanks het feit dat de MP4 sneller is!

Trouwens, binnenkort heeft hij ook een 458 challenge puur voor circuitgebruik. Ben benieuwd om te kunnen vergelijken!

Comment

• We hebben de eer op Auto55.be een knappe fotoreeks van Tomirri te mogen publiceren. Deze fotograaf werd door McLaren gevraagd om een exclusieve, op vijf exemplaren gelimiteerde High Sport editie te fotograferen.

Bekijk de exclusieve fotospecial hier!

Comment

• Die reclame die elke keer tevoorschijn komt als ge een keer klikt om verder te gaan is verdikke serieus irritant.

Comment

• Ik vind dat de MP4 toch mooier wordt met de tijd! http://www.youtube.com/watch?v=gVGlq...4&feature=plcp

Comment

• Zo'n High Sport Editie is toch wel vele malen mooier vind ik, dan ziet dit er toch wel saai uit:

Comment

• Comment

• Vanaf 1:40 kan je die rare kwibus van een Mclaren zien. Niet echt mijn ding.

Comment

• Een kunstwerkje:

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Welke motor zit er in deze Mclaren? Mercedes?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                              Welke motor zit er in deze Mclaren? Mercedes?
                              'The McLaren M838T engine is a 3.8 litre twin-turbocharged flat-plane V8. Developed with help from Ricardo with technology acquired from Menard Competition Technologies, it is McLaren's first engine.[1] The engine redlines at 8500 rpm, however 80% of the engine's torque is available as low as 2000 rpm.[2][3] The design of the engine was based on the Nissan VRH35 racing engine used in Le Mans in 1998. However, other than the 93 mm bore, little of that engine remains in the M838T.[4] McLaren claims that the engine has the highest horsepower to CO2 emission ratio of any current production engine.[5] The engine is built at Ricardo's engine assembly facility in Shoreham-by-Sea, West Sussex.[6]'

Comment

• Comment

• Comment

• Blijkbaar zal de F1 GT te zien zijn op het autosalon in Brussel !
                                    Het is de groene, chassis 56XP GT, het prototype van McLaren dus. Gezien er maar drie van zijn (de andere twee in Brunei en Japan) is het een must om te gaan.
                                    Ik ga, het zal nu of nooit zijn om die wagen te zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                                      Blijkbaar zal de F1 GT te zien zijn op het autosalon in Brussel !
                                      Het is de groene, chassis 56XP GT, het prototype van McLaren dus. Gezien er maar drie van zijn (de andere twee in Brunei en Japan) is het een must om te gaan.
                                      Ik ga, het zal nu of nooit zijn om die wagen te zien.
                                      Is dit dan de deze?
                                      McLaren F1 GT, F1 GTR Longtail, Longtail, 56XP-GT, прототип, новости автомира, суперкары, новинки, автомобили

Comment

• Ja, dat is hem.

Comment

Working...
                                        X