Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MCLAREN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Zalig machien...
        ----------------------------------------------------------------------------------
        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
        Pictures here: BMW 7 Series
        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
        It might need half a starsystem to turn around,
        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Hoeveel stuks zijn daar ooit van gemaakt?

Comment

• 100
            70 voor de straat, waarvan 5 lm's en 30 voor circuit ongeveer

Ze zijn net break even gedraaid bij een verkoopprijs van 1 milj dollar.

Beste auto ooit, veruit.

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Nieuw verkoopsrecord gevestigd op een veiling. Nummer 065 met 484km op de teller voor 2.8milj euro.

3.68 Million USD. That's the amount reached yesterday at RM's Automobiles of London auction for a mint McLaren F1. This money was swapped for chassis 065 which has lived a pampered life with an immaculately maintained history.

065 was one the last of the road-going cars and was used as showcar in McLaren's own Park Lane showroom. In 2004, 065 was sold to its first owner once the showroom closed. Since this time, the car has only racked up 484 kms on its odometer. Despite the low mileage it has been to McLaren for a full service.

Such a phenomenal car fetching such a demanding price is a sign that blue chip cars don't falter under any economy and are solid investment. If this sale is any indication of the future, then we are likely to see more Big Macs on the block soon.

Vorig record
              On December 2nd, 2003, Christies sold #073 for 731 250 GBP or $1 259 00 USD. At such a price this transaction has been the highest price paid at auction for a motor car in 2003.
              bron: http://www.supercars.net/

Comment

• die gast die hem gekocht had, tja, die moest hem echt hebben
                die bleef echt gewoonweg binnen de 30 sec. een bod geven als iemand anders bood
                ging van iemand gaf een increment van £100,000
                die gast: YOW als teken datie hoger bood
                gewoon ZOT geld, das letterlijk het 3voudige van eender welke verkoop van Macs

Comment

• wat een schitterende verkoop was dit
                  http://www.agent4stars.com/McLarenF1nr065forsale.htmSEE PHOTOS of the McLaren f1 065 sold at RM Auctions the 29th of oct. 2008 for a world record 2.3million ...

wel grappig, ben int begin nog effe int beeld

Comment

• + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

check ook pt.II,III en IV

+ YouTube Video

²²²

Comment

• LM Prototype XP1, iemand meer info over 't gerucht dat deze voor Hamilton wordt als 'ie nog twee titels op z'n palmares schrijft?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                        Zo vind ik 'm het knapst! Deze kleur, met de spoiler!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                            Zo vind ik 'm het knapst! Deze kleur, met de spoiler!
                            Da's bij mijn weten de enige kleur waarin je hem kon krijgen...

edit: De LM bedoel ik dus hé...
                            De spoiler op zich vind ik zo geen meerwaarde, maar die diepere voorbumper en velgen , de gewone versie ziet er wat "mager" uit ivgl. met die LM's...
                            Last edited by ; 29/12/2008, 21:56.

Comment

• Een cockpit om "u" tegen te zeggen

Comment

Da's bij mijn weten de enige kleur waarin je hem kon krijgen...
                                Zeiden ze niet in het begin van het filmpje dat de eigenaar gelijk welke kleur kon kiezen?

Nuja, deze is natuurlijk die LM-versie... misschien was dat voor dit model niet zo, I don't know.

Comment

• Damn...
                                  Ik denk dat er geen kar is die ik liever in bezit neem dan zo eentje

Comment

Zeiden ze niet in het begin van het filmpje dat de eigenaar gelijk welke kleur kon kiezen?

Nuja, deze is natuurlijk die LM-versie... misschien was dat voor dit model niet zo, I don't know.
                                    Die LM was enkel in Papaya Orange, ter nagedachtenis van eentwadde

Comment

Damn...
                                      Ik denk dat er geen kar is die ik liever in bezit neem dan zo eentje

de minne of de jonne?

De zinne!

Comment

• Ooit stond er op Youtube toch het filmpje van die Duitse zakenman die dagelijks aan 320km/h naar z'n werk pendelde met z'n F1, ik vind dat nimeer, iemand een idee waar te zoeken?

Comment

de minne of de jonne?

De zinne!
                                          Den oesne als 't moet!

Comment

Working...
                                          X