Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MCLAREN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• MCLAREN Lovers

Aangezien deze topic nog niet bestond (denk ik) heb ik hem maar aangemaakt.

Post hier maar alle info

Op een ander forum kwam ik deze filmpjes tegen die ik jullie niet wil onthouden. Eigenaar is Dan Kennedy, intussen heeft hij de f1 verkocht en heeft hij een Zonda en een Enzo (als ze ook al ni verkocht zijn)

Wheelspin at 200mph

Comment

Amerikanen

Maar de auto...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46
        Die vent kan van de ****** rijden!

Comment

Maar zo een zot machien!
          Iemand een speclist daarvan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker
            Die vent kan van de ****** rijden!
            Yeps, maar denk dat het aan de auto ligt. Ik heb hem dezelfde fratsen met zijn Enzo zien doen en die slides waren mooi gecorrigeerd. Denk dat ie hier een beetje onder de indruk was

Film dateert ook al van een paar jaar geleden intussen

Comment

Nog iets, zou leuk kunnen zijn.

Iemand die 575GBP of 850GBP wil besteden aan de limited edition Driving Ambition boek??

Je kan hem dan zelf ophalen in de mclaren fabriek en krijgt er een rondleiding.

Ik weet iemand die er ééntje besteld had en hij ontvangde hem uit handen van Ron Dennis Himself.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo
                Maar zo een zot machien!
                Iemand een speclist daarvan?
                627 pk denk ik uit een 6 liter V12. Topsnelheid van 380 kmh...

Comment

Die dan Kennedy is da die kerel niet in die dvd mee doet van die supercars die hier onlangs stond?

EN is da hij nie die rijdt int eerst videoke?

edit ja dus.

Comment

Wekken stom wijf ! azo slijmen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                      627 pk denk ik uit een 6 liter V12. Topsnelheid van 380 kmh...
                      391 km/h om precies te zijn

Comment

Tis duidelijk dat hij al uit een ouder tijdperk stamt, maar toch zoveel respect voor die kar.

Droogt nog makkelijk een Carrera GT af

Comment

Aangezien deze topic nog niet bestond (denk ik) heb ik hem maar aangemaakt.

Post hier maar alle info

Op een ander forum kwam ik deze filmpjes tegen die ik jullie niet wil onthouden. Eigenaar is Dan Kennedy, intussen heeft hij de f1 verkocht en heeft hij een Zonda en een Enzo (als ze ook al ni verkocht zijn)

http://video.google.com/videoplay?do...6&q=mclaren+f1
                          wat een stom wijf heeft die kerel, die zouden ze ook beter hare mond toeplakken met haar gemekker.
                          't blijft wel een beestige wagen natuurlijk

Comment

Dé wagen van de laatste 10 jaar. SLR, Carrera GT, Enzo, Pagani, geen enkele kon eraan tippen imho. Enkel de Veyron heeft hem spijtig van het trapje gestoten denk ik...
                            Hoewel het in mijn ogen toch dé supercar van de laatste 40 jaar blijft...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
                              391 km/h om precies te zijn
                              Dat was de X51. Er zijn veel geruchten dat die wagen lichter en sneller was, en dat was op gesloten omloop met alleen de stem van de coureur als bewijs.

Ik hou het op 380 kmh om zeker te zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                                Dé wagen van de laatste 10 jaar. SLR, Carrera GT, Enzo, Pagani, geen enkele kon eraan tippen imho. Enkel de Veyron heeft hem spijtig van het trapje gestoten denk ik...
                                Hoewel het in mijn ogen toch dé supercar van de laatste 40 jaar blijft...
                                Ja, op een recht stuk....

Op circuit is de F1 wss nog altijd sneller, niet ?

Comment

http://video.google.com/videoplay?do...8&q=Mclaren+F1

Hotlap in een FINA Mclaren F1 GTR. Je hoort de Chauffeur nog zeggen op een paar momenten "uhwoeh"

http://video.google.com/videoplay?do...9&q=Mclaren+F1

Dat is het filmpje van de topsnelheid van de Mclaren F1.

http://video.google.com/videoplay?do...4&q=Mclaren+F1

Mika Hakkinen in de Mclaren F1

http://video.google.com/videoplay?do...1&q=Mclaren+F1

De motor van de F1

http://video.google.com/videoplay?do...7&q=Mclaren+F1

TopGear, sprintje tussen een F1 en een Skyline.

http://video.google.com/videoplay?do...5&q=Mclaren+F1

Tiff Needell test de F1 op circuit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb
                                    Ja, op een recht stuk....

Op circuit is de F1 wss nog altijd sneller, niet ?
                                    Geen flauw idee.

In mijn ogen blijft de McLaren de top van de moderne supercars. Maar denk dat er niet velen mij volgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                                      Geen flauw idee.

In mijn ogen blijft de McLaren de top van de moderne supercars. Maar denk dat er niet velen mij volgen.

De veyron mag hier zich bij aansluiten vind ik, het is dan ook wel de enigste.

Comment

Ik denk persoonlijk dat de Koenigsegg dichter in de buurt van de F1 komt en mss zelfs wel beter is. Veyron had maar één doel, de F1 van de troon stoten. In dat opzicht is em niet geslaagd vind ik.

Comment

Working...
                                        X