Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MCLAREN Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46
    Aangezien deze topic nog niet bestond (denk ik) heb ik hem maar aangemaakt.

    Post hier maar alle info

    Op een ander forum kwam ik deze filmpjes tegen die ik jullie niet wil onthouden. Eigenaar is Dan Kennedy, intussen heeft hij de f1 verkocht en heeft hij een Zonda en een Enzo (als ze ook al ni verkocht zijn)

    http://video.google.com/videoplay?do...6&q=mclaren+f1
    Wat kost zo'n machien?

    Comment


    • #22
      Wat zou die nu kosten tweedehands? Rond het miljoen zeker?

      Comment


      • #23
        Evenveel als een Bugatti dus. Amaai

        Comment


        • #24
          't Is meer blijkbaar, op mobile.de staan er twee te koop voor 1.9 miljoen .

          Comment


          • #25
            Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
            627 pk denk ik uit een 6 liter V12. Topsnelheid van 380 kmh...
            Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
            391 km/h om precies te zijn
            Thx, guys.

            Comment


            • #26
              Op een gegeven moment (3min45s) staat er op de motorblok ... M Power?

              Wat is de volledige naam, en voor wat staat dat?

              Comment


              • #27
                BMW M Power.

                Comment


                • #28
                  Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                  Op een gegeven moment (3min45s) staat er op de motorblok ... M Power?

                  Wat is de volledige naam, en voor wat staat dat?
                  Motor is ontwikkeld door Paul Rosche van bij BMW M Motorsport op vraag van Mclaren.

                  BMW kwam met een superkrachtige motor die alle verwachtingen inlostte. Oorspronkelijk doel van Mclaren was 550 pk voor een auto van 1100 kg. Het werd 627 pk voor een auto van 1127 (of 1150) kg.

                  Motorblok is maar 60 cm lang.

                  Comment


                  • #29
                    Nu begrijp ik waarom daar hoofdtelefoons bijgeleverd werden... Om dat gezwam van dat mens niet te hoeven horen. Die zou je toch terplekke buitenstampen he

                    Comment


                    • #30
                      Dat goud dat ze gebruiken als hitteschild is waarschijnlijk al meer waard dan heel mijn autoken .

                      Comment


                      • #31
                        Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                        Motor is ontwikkeld door Paul Rosche van bij BMW M Motorsport op vraag van Mclaren.

                        BMW kwam met een superkrachtige motor die alle verwachtingen inlostte. Oorspronkelijk doel van Mclaren was 550 pk voor een auto van 1100 kg. Het werd 627 pk voor een auto van 1127 (of 1150) kg.

                        Motorblok is maar 60 cm lang.
                        Thx, interessante samenwerking.

                        Comment


                        • #32
                          De F1, dat blijft de supercar voor mij.
                          Een Koenigsegg komt in de buurt, maar toch.
                          Die McLaren, de historiek erachter,...
                          Die wagen was heel vooruitstrevend voor die tijd.Ik denk zelfs, met de middelen die toen beschikbaar waren méér vooruitstrevend dan een Veyron.

                          Trouwens ook de enigste wagen die LeMans bij zijn eerste deelname wist te winnen dacht ik.
                          En hoe goed dat'ie is bewijst hij door zo lang ongeklopt te blijven.Tegenwoordig komen er constant wagens uit die elkaar overtreffen.

                          Comment


                          • #33


                            Comment


                            • #34
                              Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                              Dé wagen van de laatste 10 jaar. SLR, Carrera GT, Enzo, Pagani, geen enkele kon eraan tippen imho. Enkel de Veyron heeft hem spijtig van het trapje gestoten denk ik...
                              Hoewel het in mijn ogen toch dé supercar van de laatste 40 jaar blijft...
                              Geloof me maar op m'n woord als ik zeg dat de allereerste serie Zonda's (die eerste vijf) sneller waren dan de Mclaren F1.
                              Last edited by BoTJe; 04/06/2006, 19:12.

                              Comment


                              • #35

                                Comment


                                • #36

                                  Comment


                                  • #37

                                    Comment


                                    • #38

                                      Comment


                                      • #39

                                        Comment


                                        • #40
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Oreca


                                          Die is toch niet normaal lekker.

                                          Oh my god...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X