Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MCLAREN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPowerOp een gegeven moment (3min45s) staat er op de motorblok ... M Power?
Wat is de volledige naam, en voor wat staat dat?
BMW kwam met een superkrachtige motor die alle verwachtingen inlostte. Oorspronkelijk doel van Mclaren was 550 pk voor een auto van 1100 kg. Het werd 627 pk voor een auto van 1127 (of 1150) kg.
Motorblok is maar 60 cm lang.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckMotor is ontwikkeld door Paul Rosche van bij BMW M Motorsport op vraag van Mclaren.
BMW kwam met een superkrachtige motor die alle verwachtingen inlostte. Oorspronkelijk doel van Mclaren was 550 pk voor een auto van 1100 kg. Het werd 627 pk voor een auto van 1127 (of 1150) kg.
Motorblok is maar 60 cm lang.
Comment
-
De F1, dat blijft de supercar voor mij.
Een Koenigsegg komt in de buurt, maar toch.
Die McLaren, de historiek erachter,...
Die wagen was heel vooruitstrevend voor die tijd.Ik denk zelfs, met de middelen die toen beschikbaar waren méér vooruitstrevend dan een Veyron.
Trouwens ook de enigste wagen die LeMans bij zijn eerste deelname wist te winnen dacht ik.
En hoe goed dat'ie is bewijst hij door zo lang ongeklopt te blijven.Tegenwoordig komen er constant wagens uit die elkaar overtreffen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoDé wagen van de laatste 10 jaar. SLR, Carrera GT, Enzo, Pagani, geen enkele kon eraan tippen imho. Enkel de Veyron heeft hem spijtig van het trapje gestoten denk ik...
Hoewel het in mijn ogen toch dé supercar van de laatste 40 jaar blijft...Last edited by BoTJe; 04/06/2006, 19:12.
Comment
Comment