Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MCLAREN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower5500 wagens? Allemaal verzekeren en belastingen op betalen?
Nee, dat kan niet, gaat er echt niet in bij mij...
Garagenummerplaten zeker .
Het klopt inderdaad de hij meer dan 5000´auto´s heeft.Er zijn zelfs lopende contracten met bvb RR,Bentley,Mercedes,... voor een jaarlijkse afname van zoveel(?) auto´s en die merken hebben bij hem constant meceniekers ter plaatse om de wagens te onderhouden.
Maar blijkbaar staan er toch een groot deel gewoon weg te rotten.
Zijn broer heeft trouwens een verzameling van zowat alle supercars ooit,maar allemaal in een identiek geel
Er zijn ook veel wagens waar hij niet kan mee rijden,oa Le Mans wagens,F1 wagens,
Ik zou daar een op bezoek willen!!!
Comment
-
Imagine how crazy a car enthusiast could be: owns a McLaren F1? A Dauer 962? A Mercedes CLK-GTR? These become nothing if compare with the Sultan of Brunei. His collection includes 8 McLaren F1s, 6 Dauer 962 LMs, the only right-hand-drive CLK-GTR in the world, a pair of Jaguar XJR-15, a Porsche 959, 3 Cizeta V16Ts, a Lamborghini Diablo Jota .... and 5,000 other premium cars. Although living in one of the smallest countries in the world, the Sultan (= King) has been the richest man in the
Hier staat nog eens alles over die Sultan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rallyman
Diene Jefri spendeerde gemiddeld 750 000 USD / dag, maar op een gegeven moment zat ie zo diep in schulden dat zijn broertje 'm geholpen heeft.
En nog geld zat hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and CoMcLaren was toen nog niet gebonden aan Mercedes, maar McLaren had de keuze en koos voor de beste, snelste,.. motor en dat was toen de BMW 6.0 V12
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BoTJeAls ik me niet vergis was Mclaren niet zo heel opgezet met het wat grotere gewicht dat die de motor van BMW had tov hetgeen ze oorspronkelijk wilden. Wat dan wel weer beter was, is het feit dat ie wat pk's meer had ...
Comment
-
Ivm dat gewicht. Het is zo dat de eerste tests uitwezen dat de V12 motor te zwaar was naar Gordon Murray's normen. In de driving ambition boek staan een aantal brieven van Paul Rossche waarin ze hiernaar verwijzen.
Een aantal ingenieurs is toen blijven verderwerken om het gewicht omlaag te krijgen en uiteindelijk gingen ze zelfs onder dat streefdoel van Gordon Murray.
Op de uitlaat alleen hebben ze meer dan 50kg gewicht kunnen besparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46Ivm dat gewicht. Het is zo dat de eerste tests uitwezen dat de V12 motor te zwaar was naar Gordon Murray's normen. In de driving ambition boek staan een aantal brieven van Paul Rossche waarin ze hiernaar verwijzen.
Een aantal ingenieurs is toen blijven verderwerken om het gewicht omlaag te krijgen en uiteindelijk gingen ze zelfs onder dat streefdoel van Gordon Murray.
Op de uitlaat alleen hebben ze meer dan 50kg gewicht kunnen besparen
edit: ik had dus hetzelfde gehoord als Botje.
blijkt dat er toch wel al redelijk wat mythes rond de McLaren hangenThe greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoGeen flauw idee.
In mijn ogen blijft de McLaren de top van de moderne supercars. Maar denk dat er niet velen mij volgen.
Ik hou van de Mclaren F1
De ultieme wagen aller tijden. De Veyron heeft bijna 400 pk méér nodig voor iets betere prestaties.
Ik vind ook het concept van de Mclaren super.
Als rijder in het midden heb je denk ik ene beter gevoel met de wagen en bijgevolg, de weg.
EN de wagen is van een ongekende schoonheid.
Als je ziet hoe hij een Enzo afdroogt, dan stel je je toch wel vragen.
Briljante auto. De beste ooit, als is de Veyron ook geweldig.
Comment
Comment