Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MCLAREN Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #81
    Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
    BMW-motor?
    Zeg nu niet dat je dat niet wist he !

    Comment


    • #82
      Oorspronkelijk geplaatst door MPower
      5500 wagens? Allemaal verzekeren en belastingen op betalen?

      Nee, dat kan niet, gaat er echt niet in bij mij...



      Garagenummerplaten zeker .
      Het klopt inderdaad de hij meer dan 5000´auto´s heeft.Er zijn zelfs lopende contracten met bvb RR,Bentley,Mercedes,... voor een jaarlijkse afname van zoveel(?) auto´s en die merken hebben bij hem constant meceniekers ter plaatse om de wagens te onderhouden.
      Maar blijkbaar staan er toch een groot deel gewoon weg te rotten.

      Zijn broer heeft trouwens een verzameling van zowat alle supercars ooit,maar allemaal in een identiek geel
      Er zijn ook veel wagens waar hij niet kan mee rijden,oa Le Mans wagens,F1 wagens,
      Ik zou daar een op bezoek willen!!!

      Comment


      • #83
        Oorspronkelijk geplaatst door erikje
        Zeg nu niet dat je dat niet wist he !
        Toch ga ik het je zeggen . Ik legde de links Mercedes - Mclaren .

        Comment


        • #84
          Imagine how crazy a car enthusiast could be: owns a McLaren F1? A Dauer 962? A Mercedes CLK-GTR? These become nothing if compare with the Sultan of Brunei. His collection includes 8 McLaren F1s, 6 Dauer 962 LMs, the only right-hand-drive CLK-GTR in the world, a pair of Jaguar XJR-15, a Porsche 959, 3 Cizeta V16Ts, a Lamborghini Diablo Jota .... and 5,000 other premium cars. Although living in one of the smallest countries in the world, the Sultan (= King) has been the richest man in the


          Hier staat nog eens alles over die Sultan

          Comment


          • #85
            Oorspronkelijk geplaatst door rallyman
            http://www.ultimatecarpage.com/forum...ead.php?t=1257

            Hier staat nog eens alles over die Sultan
            Eigenlijk was alles van zijn broertje Jefri. Die had een nepfirma opgezet waarmee ie geld uitgaf dat hij niet had. Zo kocht hij op salons exclusieve Rolls Roycen enz.

            Diene Jefri spendeerde gemiddeld 750 000 USD / dag, maar op een gegeven moment zat ie zo diep in schulden dat zijn broertje 'm geholpen heeft.

            En nog geld zat hebben...

            Comment


            • #86
              Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
              Toch ga ik het je zeggen . Ik legde de links Mercedes - Mclaren .
              McLaren was toen nog niet gebonden aan Mercedes, maar McLaren had de keuze en koos voor de beste, snelste,.. motor en dat was toen de BMW 6.0 V12

              Comment


              • #87
                Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co
                McLaren was toen nog niet gebonden aan Mercedes, maar McLaren had de keuze en koos voor de beste, snelste,.. motor en dat was toen de BMW 6.0 V12
                Als ik me niet vergis was Mclaren niet zo heel opgezet met het wat grotere gewicht dat die de motor van BMW had tov hetgeen ze oorspronkelijk wilden. Wat dan wel weer beter was, is het feit dat ie wat pk's meer had ...

                Comment


                • #88
                  Oorspronkelijk geplaatst door erikje
                  Toch nog eens een mooi filmpje van Top Gear zonder het in het belachelijke te trekken.

                  Comment


                  • #89
                    Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe
                    Als ik me niet vergis was Mclaren niet zo heel opgezet met het wat grotere gewicht dat die de motor van BMW had tov hetgeen ze oorspronkelijk wilden. Wat dan wel weer beter was, is het feit dat ie wat pk's meer had ...
                    Ja BMW zou wellicht niet gewild hebben dat de betrouwbaarheid naar omlaag ging door het gewicht te veel naar omlaag te brengen. Maar McLaren had keuze en koos voor BMW wat toch erop wees dat die toen de beste compromis hadden.

                    Comment


                    • #90
                      Ivm dat gewicht. Het is zo dat de eerste tests uitwezen dat de V12 motor te zwaar was naar Gordon Murray's normen. In de driving ambition boek staan een aantal brieven van Paul Rossche waarin ze hiernaar verwijzen.

                      Een aantal ingenieurs is toen blijven verderwerken om het gewicht omlaag te krijgen en uiteindelijk gingen ze zelfs onder dat streefdoel van Gordon Murray.

                      Op de uitlaat alleen hebben ze meer dan 50kg gewicht kunnen besparen

                      Comment


                      • #91
                        Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46
                        Ivm dat gewicht. Het is zo dat de eerste tests uitwezen dat de V12 motor te zwaar was naar Gordon Murray's normen. In de driving ambition boek staan een aantal brieven van Paul Rossche waarin ze hiernaar verwijzen.

                        Een aantal ingenieurs is toen blijven verderwerken om het gewicht omlaag te krijgen en uiteindelijk gingen ze zelfs onder dat streefdoel van Gordon Murray.

                        Op de uitlaat alleen hebben ze meer dan 50kg gewicht kunnen besparen
                        Ik had altijd verstaan dat ze het vooropgestelde gewicht van Murray toch niet gehaald hadden, zelfs na een herontwerp. Maar dat hij het door de vingers zag omdat het de vermogencurve hoger lag dan wat hij vooropgesteld had.


                        edit: ik had dus hetzelfde gehoord als Botje.
                        blijkt dat er toch wel al redelijk wat mythes rond de McLaren hangen
                        The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

                        Comment


                        • #92
                          nice picture

                          Comment


                          • #93
                            Mijn favoriet McLaren.
                            Legendarisch wagen in legendarische kleuren.

                            Comment


                            • #94
                              bij knappe filmpjes hebk gisteren ng een reportage bekeken van fifth gear! ze mochten van iemand zijn mclaren en enzo testen.
                              was wel leuke reportage

                              Comment


                              • #95



                                Wat een blijver qua looks!

                                Comment


                                • #96

                                  Comment


                                  • #97
                                    Van een walgelijke foto gesproken

                                    Minder kleur ook, zwartr blijft toch het beste

                                    Comment


                                    • #98
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                                      Geen flauw idee.

                                      In mijn ogen blijft de McLaren de top van de moderne supercars. Maar denk dat er niet velen mij volgen.
                                      Ik volg je hélémaal!
                                      Ik hou van de Mclaren F1
                                      De ultieme wagen aller tijden. De Veyron heeft bijna 400 pk méér nodig voor iets betere prestaties.
                                      Ik vind ook het concept van de Mclaren super.
                                      Als rijder in het midden heb je denk ik ene beter gevoel met de wagen en bijgevolg, de weg.

                                      EN de wagen is van een ongekende schoonheid.

                                      Als je ziet hoe hij een Enzo afdroogt, dan stel je je toch wel vragen.

                                      Briljante auto. De beste ooit, als is de Veyron ook geweldig.
                                      Last edited by ; 28/10/2006, 00:14.

                                      Comment


                                      • #99


                                        Comment




                                        • Comment

                                          Working...
                                          X