Mededeling
Collapse
No announcement yet.
KOENIGSEGG Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenDie rode Agera R is schitterend!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
Een tijdje terug was er op Discovery een aflevering met heel de historie enzo daarvan. Zeer intressant. En hun auto's zijn echt klassebakken zoals die Agera in het wit hierboven of in het rood. Straalt klasse uit, maar ze zijn o zo sportief
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffen123 Bekijk BerichtenHistorie? Klasse?
Ik weet niet op welke planeet jij leeft maar dat is nu net wat Bugatti veel meer heeft dan een Koenigsegg. Al is het natuurlijk ook een schitterende auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffen123 Bekijk BerichtenHistorie? Klasse?
Ik weet niet op welke planeet jij leeft maar dat is nu net wat Bugatti veel meer heeft dan een Koenigsegg. Al is het natuurlijk ook een schitterende auto.
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenHij ziet er gwn beter uit volgens mij.
Comment
-
De achterkant van de Agera is prachtig, maar de voorkant vind ik persoonlijk wat minder...
Alhoewel, die mat zwarte mogen ze wel voor de deur komen zettenLast edited by SToRM81; 14/08/2012, 13:25.'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Mooi artikel op speedhunters die een bezoek doet aan de fabriek van Koeningsegg:
“What do you want to be when you grow up?” It’s a question we’re all faced with at some point as a child, and most of us will have a pretty creative answer. Sadly the majority never go on to realize these childhood dreams, but there are a select few like Christian von Koenigsegg who …
Comment
Comment