Mededeling

Collapse
No announcement yet.

KOENIGSEGG Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Jammer maar helaas, we zijn niet in de fabriek gemogen. Ze is (zogezegd) nog gesloten tot 1 september. Prijskaartje was wel hoog te noemen, voor een factory tour vragen ze per persoon 220 tot 270 euro.

Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Jawadde

Comment

• Die rode Agera R is schitterend!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                      Die rode Agera R is schitterend!
                      Ik sluit me hier bij aan

Comment

• + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• The safest and most inclusive global community of photography enthusiasts. The best place for inspiration, connection, and sharing!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                            Echt zo knappe wagens. Ik zou 1 van deze kopen boven een Bugatti. Koenigsegg heeft zoveel historie!
                            Een tijdje terug was er op Discovery een aflevering met heel de historie enzo daarvan. Zeer intressant. En hun auto's zijn echt klassebakken zoals die Agera in het wit hierboven of in het rood. Straalt klasse uit, maar ze zijn o zo sportief

Comment

• Historie? Klasse?

Ik weet niet op welke planeet jij leeft maar dat is nu net wat Bugatti veel meer heeft dan een Koenigsegg . Al is het natuurlijk ook een schitterende auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steffen123 Bekijk Berichten
                                Historie? Klasse?

Ik weet niet op welke planeet jij leeft maar dat is nu net wat Bugatti veel meer heeft dan een Koenigsegg . Al is het natuurlijk ook een schitterende auto.
                                Yeah, I LIS'd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steffen123 Bekijk Berichten
                                  Historie? Klasse?

Als je gaat kijken wat die al doorstaan hebben, chapeau voor de familie von koenigsegg. Ze hebben in hun bestaan al zoveel tegenslagen meegemaakt & ze bleven gewoon voortwerken. Er zat zoiets bij dat hun werkplaats volledig uitgebrand was & ze zijn daar gewoon in blijven werken om toch die auto's af te krijgen. Dat is gedreven. Ik verkies de Agera boven de bugatti als klasse. Hij ziet er gwn beter uit volgens mij.

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                    Yeah, I LIS'd.
                                    Me 2 4 1ce

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                                      Hij ziet er gwn beter uit volgens mij.
                                      Daar kan ik je volgen.

Comment

• De achterkant van de Agera is prachtig, maar de voorkant vind ik persoonlijk wat minder...
                                        Alhoewel, die mat zwarte mogen ze wel voor de deur komen zetten
                                        Last edited by SToRM81; 14/08/2012, 13:25.
                                        '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Mooi artikel op speedhunters die een bezoek doet aan de fabriek van Koeningsegg:
                                          “What do you want to be when you grow up?” It’s a question we’re all faced with at some point as a child, and most of us will have a pretty creative answer. Sadly the majority never go on to realize these childhood dreams, but there are a select few like Christian von Koenigsegg who …

Comment

Working...
                                          X