Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
en voor de CCX het volgende Koenigsegg CCX
Standard price: 458.000 Euro + VAT & ex works
Fully equipped: 510.000 Euro + VAT & ex works
Standard price: 540.000 USD + VAT & ex works
Fully equipped: 600.910 USD + VAT & ex works
en dan kan je uiteraard nog opties nemen he Optional Equipment
* Custom color leather interior 4000 €
* Custom paint color 5000 €
* Parking Sensor 2800 €
* Rearview Camera 3000 €
* GPS Navigation 5000 €
* Ceramic Brakes discs 15000 €
* Carbon Rims 11000 €
* Sport Auto Event - Nurburgring 3000 €
* Driving education, Loris Bicocchi 1500 €
* Extended Warranty up to 3000 km/2years 6000 €
ze rekenen iig wel goed door ... 2800€ voor een parkeersensor
tja, wat ben je met veel paarden als er een ezel achter het stuur zit...
Iemand in Noorwegen had z'n CCX (dacht 'k) weg gedaan omdat hij 'm niet in de hand kon houden. En die was naar 't schijnt al wel wat gewoon. En als zelfs the stig 'm banden doet eten. Ok, er staat zo'n kleine spoiler op, maar toch. Ik denk niet dat dit 'n wagen is die je zomaar gaat kopen en "for a drive" neemt.
Stel u voor dat dat plots naast u komt rijden. Ik denk niet dat ge dan nog veel aandacht voor de weg zou hebben. Die biturbo cayenne in Rusland is trouwens ook . Da's daar echter wel nodig, want die wegen liggen daar erbarmelijk bij en die superrijken knallen daar toch sowieso goe door.
Stel u voor dat dat plots naast u komt rijden. Ik denk niet dat ge dan nog veel aandacht voor de weg zou hebben. Die biturbo cayenne in Rusland is trouwens ook . Da's daar echter wel nodig, want die wegen liggen daar erbarmelijk bij en die superrijken knallen daar toch sowieso goe door.
De enigste die dit bij mijn weten hebben waargemaakt zijn de italianen met hun Gallardo.
Ter illustratie even dit lijstje:
Nederland met zijn Spyker, stunt.
Londen met zijn LP640, stunt.
Texas met zijn H2, stunt.
Duitsland met zijn 997 Techart, stunt.
Der circuleert ergens een foto van die cayenne die een Carrera GT gestopt heeft
Comment