Mededeling
Collapse
No announcement yet.
KOENIGSEGG Lovers
Collapse
X
-
Ik denk dat dit het enige lovers-topic is waar ze het merk in kwestie afkraken
Ik denk dat de kleur van het interieur de boosdoener is. Als ge dat met wat smaak kiest valt dat best wel mee vind ik
Dat van de Zonda is toch ook niet alles hè. Die radio die ze daar in gepleurd hebben, dat goedkoop LCD schermpje... Het stuur is wel mooier
2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenWukn een nummerplaat is dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenlijkt me een tijdelijke (aan de jaartallen te zien) maar vraag me niet van welk land.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
I love it
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDe enige reden om niet voor de Koenigsegg te kiezen is de erbarmelijke afwerking van het interieur.
En mocht het toch ooit té erg worden kan je nog steeds mij een firma aankloppen om er een nieuw interieur in te plaatsen zodus...
Blijft waw-waw-waw, sjezes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenAls ik van alle super+ wagens er maar 1 mag kiezen is het deze. Geen murcie, zonda, enzo, aston, etc etc.
I love it
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDe enige reden om niet voor de Koenigsegg te kiezen is de erbarmelijke afwerking van het interieur.
Comment
Comment